Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Umeå imorgon?
-
Umeå imorgon?
Publicerad av oharris på 18 september, 2008 vid 14:41Syd och eventuellt åkbar hastighet imorgon eftermiddag 🙂 Någon som ska ut? Henning? Micke? Lars? ni som jag inte vet namnet på? någon?
jag tänkte dra ut efter 12 om det blåser!
//F
emilia svarade 16 år, 5 månader sedan 11 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
Ja jävlar, sjukt nog ser de ju ut att bli vind!! Dessutom är du fredrik tillbaka1!
Just imorgon är det obligatrisk närvaro på jobbet och extremt begränsade flexmöjligheter… Packar bilen, kör den kilometerlånga sträckan till kontoret och satsar på att smita vid 4a, sen är det fan årets surfsirener på E4an… -
Fan va nice! Finns det vind kör vi till det är mörkt, tragiskt nog är det ju fan mörkt innan Björnes magasin börjar…
Någon vilsen student som kan ”flexa ut” tidigare får gärna höra av sig, finns plats i min bil och jag drar så sanbbt som möjligt!
//F
-
Fan va najs det hade varit! hade jag inte haft handels skitarbetstider hade jag kommit ner från Skellefteå och hängt på…
-
Kung! hade man inte jobbat inom handels och haft deras skittider så hade jag åkt ner från Skellefteå å hängt på!
-
Jag vill följa meeeeeeeeee…
Ska upp till Umeå och jobba imorgon…
Någon som åker från Umeå centrum som kan tänka sig att ta med
en fotograf, kitebitch eller vad jag nu kan sysselsätta mig med utan kites?0707-364676
-
Jag drar ut vid lunch..
Har väl ev. plats i bilen om nån behöver skjuts.
Sms:a
0768499826Chrille.
-
Fäen, sugen på att ta med mina grejer upp!
Var hittar man info om vind i umeå, lillskärsudden finns inte på windguru… -
Jonty;500853 wrote:yr.no är väl rätt pålitlig?
lillis finns på windfinder kolla umeå lillskärsudden
-
Nice! hoppas det blir ett gäng och att prognosen håller i sig, eller varför inte förbättras 😉
Vill någon åka med mig så ring mig!
Peace/ Fredrik
0704150245 -
finska vädret och framförallt forecas båtväder (länkar finns i väderfältet på startsidan) är de mest pålitliga pronoserna för Umeå.
Har tyvärr ej plats i bilen imorn men det verkar ju lösa sig! SÖndagen ser ut att bli ännu bättre, dessutom varmare
-
fredrik nu får du komma till västkusten igen vinden försvan vill ju testa mina nya grejjer. erik
-
Haha ja du få nog vänta till mitten av oktober för då kommer jag ner i några veckor!
-
okej jag åker till egypten den 1a oktober en vecka men sen är jag hemma hoppas på vind då.
Logga in för att svara.