Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Umeå imorgon?

• Umeå imorgon?

Publicerad av oharris på 20 april, 2009 vid 21:46

Fan när jag landade med planet igår så gled vi över Lillis i fint väder och jag blev jävligt sugen. Enligt Finskan ska det blåsa syd uppemot 10 sek och hela 6-7 grader varmt 🙂 Ser ut som att det skall blåsa hela veckan!

Någon som är sugen? Micke? Henning? Chrille? Peter? anyone?

/F

oharris svarade 16 år sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • hengo

Medlem
    20 april, 2009 vid 21:51

Fredrik!!
    jag är såklart jättesugen, men ryggen vill inte. Erik är sugen vet jag

• sourra

Medlem
    20 april, 2009 vid 22:31

Är det du som kör hem berusade och morfinhöga småbräder som brutit benet?

• oharris

Medlem
    21 april, 2009 vid 06:46

Hahaha!! Din bror förgyllde och satte perspektiv på min jävligt jobbiga taxinatt med sjukt gott humör fast han brytit benet! Sällan träffat en nöjdare kund som skrattat mer under en resa från akuten 🙂 jävligt tråkigt att sitta med brytet ben under sommaren bara…

HENNING: Hörde av micke att din rygg inte är så frisk, jävligt tråkigt! Blir det strapless och wakeskate med kite ett tag framöver eller ska du fortsätta kötta som vanligt? Skulle du kunna smsa över Eriks nummer till mig så jag kan få tag i honom? Vore nice

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA