Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Un spectacle gonflable du skim

• above_the_law

Medlem
    30 juli, 2009 vid 12:20

Tack igen Yann:-)!

Ska du ut ikväll eller imorgon? Verkar bli feta sväll.

Jag har köpt tejp nu och funderar på att testa imorgon. Åsa stenudde kanske och ev lite vågsurf me?
    Om jag inte fixar det med skadan så tänkte jag filma och ev fota…

• yann

Medlem
    30 juli, 2009 vid 12:42
    WakeNils;562618 wrote:
    nice film yann! är själv sugen på en sån kamera men lite tveksam till antiskakfunktionen, vad tycker du själv om den (kanske svårt om du inte jämfört med andra kameror iofs)

Hehe, du menar att det inte ser ut som om den fungerar 😀 Jag vet inte som sagt. Jag har alltid med den numera så hojta till om du vill testa något så fixar jag över filen sen.

Nicco, jag sticker nog ut ikväll. Tar med mig både vågbräda och kiteprylar så får vi se vad det blir. Kanske early bird imorgon också om jag inte lyckas trötta ut mig tillräckligt ikväll.

• skotten

Medlem
    30 juli, 2009 vid 21:25

everyone should have a skim, Jens hook us up with a deal!!!

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

31 av 33 svar juli 2009
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA