Senaste nytt Forums Vågsurfing Undersökning

• Undersökning

Publicerad av sofia-gustafsson på 16 november, 2010 vid 10:24

Hej alla surfare!
    Jag är en student som nu läser en kurs i marknadsföring och våran uppgift är att hitta en produkt som inte finns i Sverige eller som är svår att få tag på. Jag har tidigare bott i Australien och då bodde jag men två surfare som gjorde sina egna brädor därför föddes iden om att importera surfbrädor.
    Jag vet att det finns att köpa men jag vet inte hur många bra återförsäljare det finns eller vad de saknar.
    Därför ber jag om er hjälp, finns det tillräckligt många bra återförsäljare?
    Om ja, vilken är i så fall den bästa? Om nej, vad saknar de?

Tack för hjälpen!

above_the_law svarade 14 år sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • dawwg

Medlem
    16 november, 2010 vid 20:33

Ja, det finns en hel drös bra återförsäljare och även en hel del shapers i svea rike.
    surfers.se, nocomply.se (backdoor.se), fahlensurf.se, depontes.se. För att bara nämna några. Vet inte exakt om alla är 100 % legit, men där har du några som är ganska vettiga! 🙂
    Fredens!

• above_the_law

Medlem
    22 november, 2010 vid 12:35

Där är redan rätt många bra som sagt, MEN det i a f jag saknar är en bra custom shaper av kitevågbrädor på västkusten.

Chrille (Tablas) håller ju till i Skaune och gör väl inte custom (till vettigt pris), eller? Depontes ligger ju på ostkusten… Har heller inte kört några av hans brädor, så kan inte uttala mig om han har koll på just kitevågisar.
    Custom vågsurf till vettigt pris är det väl inte heller så gott om på v-kusten (konstigt nog…)?!

En Dr Ding i Göteborgsområdet borde det också gå att lansera då CLS Ulf i Varberg är lite väl dyr och mest inne på vindsurfing.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Undersökning

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.