-
Underställ?
Vilken tjocklek ska man köpa för att hålla sig varm i torrdräkt (Pyro) nu till kalla hösten.
Har hittat 200gr, men det finns 400gr ullfrotté. Är polyester ok eller kanske fleece?/Henrik
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Underställ?
Vilken tjocklek ska man köpa för att hålla sig varm i torrdräkt (Pyro) nu till kalla hösten.
Har hittat 200gr, men det finns 400gr ullfrotté. Är polyester ok eller kanske fleece?
/Henrik
ullfrotté låter som det bästa..polyester och fleece (som är “ruggad” polyster) är också bra då det transporter fukten bort från kroppen..
Ullfrotte är helt suve började använda det för ca 4 år sedan
värmemässigt utklassar det allt . När jag åker snowboard har jag bara underställ + skalplagg har fungerat i alla temp från 0 till -25 , har inte testat under min pyron men det borde fungera bra .
Hej !
Vi kör med ett tunnt underställ och sedan fleece byxor/tröja. Ull-kläder regerar men är lite dyrare !
/Mvh Lars
http://www.dacon.biz
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Underställ?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.