Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing ung teamåkare

• gh0st

Medlem
    8 juli, 2008 vid 12:44

Det var fan inte dåligt för en 13-åring, o sen att bara att surfat i ett år.. hats off.

• sourra

Medlem
    8 juli, 2008 vid 16:38

Om man tänker på vad man kan få se i snowboardvärlden av kids som är typ i den åldern och som kört sen de var 6-7 så kan det hända jävligt mycket intressant hos den yngre skaran även inom vår sport inom några år.

• erika

Medlem
    8 juli, 2008 vid 18:44

he…he.. de va jag som larde honom kita forra sommaren och fan va arg ja e nu nar han satter handlepasses som jag inte kan:)…det var den roligaste eleven som jag haft nar jag jobbat som instruktor, han kunde like lite i praktiken som vilken annan nyborjare som helst men han hade redan en bar upphangd i ett trad i tradgarden hemma for att trana handlepasses och hela rummet tapetserat med posters pa ruben o aaron, fast om man jamfor med gisela som han gar i samma klass i skolan som sa inser man hur grym hon ar!!

• gh0st

Medlem
    8 juli, 2008 vid 18:48

@erika 481107 wrote:

he…he.. de va jag som larde honom kita forra sommaren och fan va arg ja e nu nar han satter handlepasses som jag inte kan:)…det var den roligaste eleven som jag haft nar jag jobbat som instruktor, han kunde like lite i praktiken som vilken annan nyborjare som helst men han hade redan en bar upphangd i ett trad i tradgarden hemma for att trana handlepasses och hela rummet tapetserat med posters pa ruben o aaron, fast om man jamfor med gisela som han gar i samma klass i skolan som sa inser man hur grym hon ar!!

Typiskt, man borde satt upp en bom redan när man började kita!

• krillan82

Medlem
    8 juli, 2008 vid 21:17

Okie inget snack om saken att han e grym som fain. men det e ju intresant å se hur många dagar per det året han har kitat. Men fan vad han kommer bli grym

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing ung teamåkare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.