Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › ung teamåkare
-
ung teamåkare
Publicerad av snygging på 8 juli, 2008 vid 12:3413 år ny flexifoil team åkare bara kitat 1 år, redigerade själv sin film http://es.youtube.com/watch?v=Gx6T2qOB93M
Skall bli intressant att se vad han kan göra om 2-3år. Hmmm det måste bero på draken! 😉krillan82 svarade 16 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
Det var fan inte dåligt för en 13-åring, o sen att bara att surfat i ett år.. hats off.
-
Om man tänker på vad man kan få se i snowboardvärlden av kids som är typ i den åldern och som kört sen de var 6-7 så kan det hända jävligt mycket intressant hos den yngre skaran även inom vår sport inom några år.
-
he…he.. de va jag som larde honom kita forra sommaren och fan va arg ja e nu nar han satter handlepasses som jag inte kan:)…det var den roligaste eleven som jag haft nar jag jobbat som instruktor, han kunde like lite i praktiken som vilken annan nyborjare som helst men han hade redan en bar upphangd i ett trad i tradgarden hemma for att trana handlepasses och hela rummet tapetserat med posters pa ruben o aaron, fast om man jamfor med gisela som han gar i samma klass i skolan som sa inser man hur grym hon ar!!
-
@erika 481107 wrote:
he…he.. de va jag som larde honom kita forra sommaren och fan va arg ja e nu nar han satter handlepasses som jag inte kan:)…det var den roligaste eleven som jag haft nar jag jobbat som instruktor, han kunde like lite i praktiken som vilken annan nyborjare som helst men han hade redan en bar upphangd i ett trad i tradgarden hemma for att trana handlepasses och hela rummet tapetserat med posters pa ruben o aaron, fast om man jamfor med gisela som han gar i samma klass i skolan som sa inser man hur grym hon ar!!
Typiskt, man borde satt upp en bom redan när man började kita!
-
Okie inget snack om saken att han e grym som fain. men det e ju intresant å se hur många dagar per det året han har kitat. Men fan vad han kommer bli grym
Logga in för att svara.