Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ungdomssidan e igång på SVF
-
Ungdomssidan e igång på SVF
Publicerad av niiina på 25 mars, 2008 vid 10:53På SVFs hemsida under Ungdom Nyheter finns det nu flera profiler upplagda på ungdomar runt om i Sverige. (http://www.vindsurfingforbundet.com)
Jag letar efter fler, så tipsa gärna om någon ni känner som e hängiven surfare och mailadress till denna person. Alla surfare som är t o m 20 år är ungdomar….
Surfa lungt
/Nina
swe-31 svarade 16 år, 7 månader sedan 15 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
@adde 453815 wrote:
Åldersdiskriminering!
Åldersdiskriminering? Jag siktar på få igång profiler för alla som inte är ungdomar också… 🙂
Det finns rätt få ungdomar och jag hoppas på att ungdomssidan kan bevisa att det finns en hel del surfsugna ungdomar ute i Sverige i alla fall, och att man kan genom hemsidan få surfkompisar i samma ålder…
/N
-
Niiina;453863 wrote:Åldersdiskriminering? Jag siktar på få igång profiler för alla som inte är ungdomar också… 🙂
Det finns rätt få ungdomar och jag hoppas på att ungdomssidan kan bevisa att det finns en hel del surfsugna ungdomar ute i Sverige i alla fall, och att man kan genom hemsidan få surfkompisar i samma ålder…
/N
Det sistnämnde lät bra… Känner inte så många i min ålder (21) som surfar och vore skoj att få kontakt med lite fler. Bara dra över helgen till haga och surfa tillsammans med likasinnade vore skoj!
-
Saker o ting börjar hända i förbundet verkar det som. Riktigt kul att “se”.
Jag själv kommer jag i år att hjälpa till med resultat när det gäller formulasidan, sammanställning av totalen efter varje genomförd deltävling samt slutresultat för varje deltävling plus lite annat smått o gott runt tävlingar.Känner att på den nivån kan jag hjälpa till utan att vara inblandad i styrelsearbetet i sig.
Kom igen ni andra som känner att ni kan bidra med någon typ av hjälp till förbundet. Det är vi som är medlemmar som är förbundet, inte bara styrelsen;).
-
Hej Niiiiina.
Kul att någon tar hand om windsurfingens framtid.
Jag vill bara påminna om att det finns ganska mycket pengar i minnesfonden efter PER ANDERSSON som just är avsedda för att främja ungdomsverksamheten.
Se separat konto på förbundet.
Länken nedan är från förra årets tävling.
I år kör vi på nytt den 17-18 maj
http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=49625&highlight=andersson -
Mycket kul att se, är 18 själv så jag blir väl automatiskt ungdom antar jag.. surfat i 10 år, känns som att det är dags att man bör utvecklas inom någon gren?
-
Det skulle vara grymt om någon gjorde en uppdatering av hemsidan också, den kackar ur i Firefox. 🙁
Superbra jobbat, jag vet hur mycket jobb det är med ett förbund!
-
@Svenne 454026 wrote:
Det skulle vara grymt om någon gjorde en uppdatering av hemsidan också, den kackar ur i Firefox. 🙁
Superbra jobbat, jag vet hur mycket jobb det är med ett förbund!
Hej
Är web ansvarig i SVF.
För mig funkar sidan i Explorer, Safari och Firefox utan problem.
Sitter med Mac och OS X 10.4.11 samt Windows XP
Vad är det som inte funkar ?
-
@Badjanne 453999 wrote:
Hej Niiiiina.
Länken nedan är från förra årets tävling.
I år kör vi på nytt den 17-18 maj
http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=49625&highlight=anderssonUpplägget i år är väl long distance på PA-minnesrace. Varför är det i 2 dagar?
-
hej jag är 16 år och vindsurfa och gjort de sen jag va 8år:grin:
-
@surf henke 454365 wrote:
hej jag är 16 år och vindsurfa och gjort de sen jag va 8år:grin:
Tjena Henrik,
Jag har mailat dig så kolla in din mailbox!
Om du har ändrat mailadress så hör av dig till mig på : nina@wallen.se
Mvh
Nina
Logga in för att svara.