Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Unhooked med X-bow

• Unhooked med X-bow

Publicerad av jakobb på 8 juli, 2009 vid 09:27

Har nu kommit till stadiet när jag ska börja göra lite unhooked tricks. Har en Cabrinha Crossbow -06a och jag tvivlar inte på att det inte är genomförbart även om kiten inte är gjord för att köra unhooked med, men det jag är lite nyfiken på är skillnaden på X-bow och en kite som är gjord för att köra unhooked med.

Fördelar och så… och om det tillochmed kanske är möjligt att modda om nånting(om det nu finns behov av det över huvud taget) för att göra det lättare.

/Jakob

ohlen svarade 15 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • ohlen

Medlem
    8 juli, 2009 vid 10:07

tjena, är typ i samma stadie som du. jag kör med en cabrinha contra från 06/07 och det funkar bra för mig. som nybörjare så kanske det inte spelar så stor roll om det är en wakestylekite, bara man har nått att lära sig på? skillnaden kanske är att den inte drar lika mycket som de kites som är gjorda för unhooked..

• gadget

Medlem
    8 juli, 2009 vid 13:19
    ohlen;557793 wrote:
    tjena, är typ i samma stadie som du. jag kör med en cabrinha contra från 06/07 och det funkar bra för mig. som nybörjare så kanske det inte spelar så stor roll om det är en wakestylekite, bara man har nått att lära sig på? skillnaden kanske är att den inte drar lika mycket som de kites som är gjorda för unhooked..

vad hände med prima donnorna?

• ohlen

Medlem
    8 juli, 2009 vid 15:38
    Gadget;557833 wrote:
    vad hände med prima donnorna?

sålde dom, ska köpa ovandos av skotten

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Unhooked med X-bow

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.