• mrmille

Medlem
    21 mars, 2006 vid 16:36
    HugeO wrote:
    det värsta av allt är att folk faktikst kommer köpa dessa fjoils sjukt men sant

Är det jobbigt?

• eddie

Medlem
    21 mars, 2006 vid 22:01
    lina wrote:
    o fy vad fult måste man ju säga när man pluggar grafisk design

Lina! Utan att plugga grafisk design så måste jag nog säga att hela kitebranschen är en enda designkatastrof. De flesta loggor o färgval ser ut som de vore gjorda av den lokala MC-klubben. Naish och EH ligger fan i topp när det gäller vansinnig design. Flexifoil hänger glatt på:
    ”Rasta… det är snyggt”
    Ja, eller hur? Grönt, rött och gult…. visst är det snyggt o coolt.
    Katastrof!

SS är väl de enda som har gjort drakar som ser ut som de faktiskt vore designade på 2000-talet.

Å ja…. Jag är jävligt förbannad. Så fan ta den som säger att jag har fel!

• nn4an_mike

Medlem
    22 mars, 2006 vid 06:53

Du har fel

• sidpiraya

Medlem
    22 mars, 2006 vid 08:03

Eddi jag hatar att säga det men du har fan rätt och nu blev jag ännu argare bara för det

• gh0st

Medlem
    22 mars, 2006 vid 14:34

Tycker dom nya Wipika Matrix ser schyssta ut i färgerna, o helt klart den svarta RRD Type 7.

• mrmille

Medlem
    22 mars, 2006 vid 17:35

Dåså

Då var både grafiken och informationen uppdaterad med allt möjligt
    Klicka på bilderna för att läsa mer!

PLKB-VenomII.jpg

PLKB-vortex.jpg

• hengo

Medlem
    22 mars, 2006 vid 17:39

ooo, är det en sån där fräck ödla, eller orm? eller kanske, ännu bättre, en drake(??) man kan skymta i V:et? gnaksa skabbigt

• rocco

Medlem
    23 mars, 2006 vid 22:51

texten i bilderna ger lite Kalle i chokladfabriken vibbar 😀

• milkman

Medlem
    23 mars, 2006 vid 23:05
    hengo wrote:
    ooo, är det en sån där fräck ödla, eller orm? eller kanske, ännu bättre, en drake(??) man kan skymta i V:et? gnaksa skabbigtTycker det är en helt ok anknytning till Venom som betyder gift.. Sånt som ormar bland annat kan producera. Tycker inte det är mer skabbit än en logga som likaväl kunde vara en brödraskaptatuering från något fängelse.
Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.