Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Uppdatering av www.S-65.se
-
Uppdatering av www.S-65.se
Publicerad av olandersson på 21 januari, 2012 vid 11:49poppo svarade 12 år, 8 månader sedan 9 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
bra laddat bruschan!! Jag kommer om nån vecka o hänger sessions i Biggan 🙂
Håll ställningarna precis som du gör! Men du stavar fortfarande som de blinda slåss!Varning: Nu kommer dom nog flytta din länk om din uppdatering, tramsigt men sant! Min flyttades förra gången till något sidoforum som ingen jävel läser. Folk kan sitta o skriva milslånga trådar och indirekt marknadsföra sina både matematikuppsatser såsom importbolag och shoppar…ingen nämnd o ingen glömd. Vill man visa lite feta bilder från sin surfresa så åker man väck eller blir flyttad. Fattigt!
Handlar väl knappast om ngn aktiv typ av marknadsföring iaf att blogga några rader./ Andreas
-
Sweet! Där kunde man vart om någon vecka som tänkt, men vafan, jag e inte bitter!
-
Ja, nå har Norwaii hatt Cape verde, Jaws og SA i hele vinter men jeg misunner deg varmen. Mitt bolag tjener ju for faen ingen penger enda så det må bli neste år. Go big mr Oleandersson. (Gjør du jo allerede.)
-
Ggggahahahost. Helveteeee nå fikk jeg lyst på de nye Gaastra seilene. IQ eller Manic?
-
tws;680249 wrote:Ggggahahahost. Helveteeee nå fikk jeg lyst på de nye Gaastra seilene. IQ eller Manic?
Inte för att de du försöker få fram lär låta de minsta vettigare. Men eftersom du helt uppenbart inte behärskar svenska så kan du väl iaf hålla dej till norskan, och kanske dra ner en aning på lim sniffandet.
-
Så nu har man kommit hem igen efter en kanonperiod i Sydafrika, mycket segling och mycket familj, underbart. Nu ser man fram emot vår och en förhoppningsvis blåsig säsong här hemma.
Ett par fina bilder på slusken me som stortrivs med sin nya filkkvän.
Logga in för att svara.