Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Uppdatering fran Cabarete

• Uppdatering fran Cabarete

Publicerad av kicki på 10 juni, 2004 vid 19:28

Ja, nu ar det mindre an en vecka tills PKRA Cabarete borjar. Manga har kommit redan och jag har hunnit se Cindy Mosey satta en aggresiv dubbel backloop med kiteloop och en schyst KGB… hon har en sa mycket hogre niva an de andra tjejerna. Hon vinner i ar igen det ar sakert. Lite mer info eller fortfarande inte konfirmerat fran henne sjalv ar att detta blir Cindys sista ar i PKRA.
    Annars, sa har Aaron Hadlow kommit ner och tydligen enligt alla riders sa ar han helt otrolig och kommer antagligen sparka Martin Vari av topplatsen. Han har varit pa vattnet en del men han har inte gjort nagot hapnadsvackande… han kanske haller de basta tricken for sig sjalv och drar fram dem endast under tavlingen.
    Abel Lago (Naish) ar har men gor inga mirakel hopp direkt vad man har sett. Jeremy Eloy (North) ar har men klarade av att kvadda ett liganment i foten under forra veckan sa hans deltagande i tavlingen var valdigt osakert men nu horde jag i morse av hans flickvan att foten har blivit sapass bra att han ska delta.
    Mike the knife, ar som ni vet pa plats och har en god chans att kvala in i tavlingen. Korandet pa Bozo beach ar valdigt anorlunda fran att kora pa Coche och det tar ett tag att anpassa sig men alla vet att Mike ar ett underbarn som kommer att klara anpassningen galant. KOR HART.
    Chrille och Anna har ocksa anlant och verkar vara i god form… forutom att Chrille ar fisblek… lite sol skulle inte skada. Anna, sag jag kora igar med sina nya kites och sin klarblaa Takoon lycra och det kommer nog ga riktigt bra for henne! Chrille kommer nog kotta med och det blir en stor svensk styrka som kommer att kampa for toppplatserna.
    Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, men ni andra som ar har kan sakert fylla pa med info.
    Jag skriver igen nar jag far inspiration och lite skvaller. Jo, Slingshots egna varsting ar har, Hamish… jag kan bara saga att han ar livsfarlig i baren… har inte sett honom pa vattnet… har nagon av er andra sett honom pa vattnet. Mycket bar och lite kite tror jag.
    Puss pa er alla,
    Kicki
    Forresten las min artikel i senaste surfineurope.net

pet svarade 20 år, 4 månader sedan 11 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • loca

Medlem
    10 juni, 2004 vid 19:35

Kniven, Anna o Chrille….
    visa dem hur det går till på äkta Coche vis!!!
    Lycka till!!

• davids

Medlem
    10 juni, 2004 vid 19:37

Skitkul att höra lite om hur det går för er där nere, fortsätt gärna med rapporter!

• rambo_johnson

Medlem
    10 juni, 2004 vid 19:51

jag tror ni komemr stupa hela bunten i pissrännan på onno´s

• patrikol

Medlem
    10 juni, 2004 vid 19:56

Härligt Kicki bra info glöm inte att hålla oss informerade om resultaten. Snälla! smile.gif

• fredrik-no1

Medlem
    10 juni, 2004 vid 20:01

http://www.cabareteevents.com/kiteboard2004/

Klicka på Result&Photos, ska uppdateras løpande…

Micke, Anna och Chrille, håll den lågt och kør skiten ur dem!

/Freddan

• skejtar_henke

Medlem
    10 juni, 2004 vid 20:43

Håller tummarna..
    Go hard or go home som man säger. Men jag har sett er köra och ni är jeeeevlit hårda..

• hengo

Medlem
    10 juni, 2004 vid 23:04

åå kicki fortsätt updatera oss

• pepa

Medlem
    11 juni, 2004 vid 04:55

Vi har ett litet vad uppe i Götet med 200 spänn i instas (Henke är redan skyldig mi tio kitepumpningar…), var kommer Mike TK? Jag har sagt tredje plats. Vad tror ni?

• honk

Medlem
    11 juni, 2004 vid 08:05

Han kommer på första plats såklart! smile.gif

(Vad kostar en kitepumpning?)

• pet

Medlem
    11 juni, 2004 vid 08:13

Tror han kommer 2a eftersom han satsar säkert i slutet på det fetaste tricket mänskligheten någonsin skådat. Och kanske inte sätter landningen. I så fall är 2a bättre än 1a.
    Go svenskar!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Uppdatering fran Cabarete

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.