Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Uppdatering från PKRA

• haze

Medlem
    26 juli, 2010 vid 20:08
    Gadget;622609 wrote:
    Det handlar inte om det.
    Jag tycker det är synd att nivån är så låg i världscupen bland tjejerna men det kanske jag är ensam om.
    Det känns lite som ”alla får vara med” men jag accepterar att vissa är med och tävlar för att det är kul istället för att vänta till dess att man håller en nivå som är tillräckligt hög.
    Det är anledningen till att jag aldrig skulle tävla, inte ens i en svensk tävling.

Jag kan instämma lite med dig om att man kanske skall vara ”redo” innan man kör, fast det är ju fint att få lite erfarenhet oxå och då måste man ju tävla.

Fast nu för jag väl skit för detta inlägget oxå.

• virena

Medlem
    26 juli, 2010 vid 20:37

Danne, Vist är det kul att tävla, men mest om man råkar snubbla över tävlingarna, skulle inte orka åka till tyskland, för att mest sitta och vänta och kitá extremt lite. Men man blir grymt peppad efteråt att sätta nya saker. Men snart blir det brasil igen och då skall det äntligen få kitas på riktigt:) Du får komma och hälsa på i år!

• acemattias

Medlem
    26 juli, 2010 vid 21:07
    Felippe;622588 wrote:
    Helt rätt du, Sofia är hennes namn! Men ibland så blir de Sofie på engelska…. men men, Allt kan man inte förstå, men snabb på o kommentera är du ju ialla fall!!! Läst lite här vad du skrivit, du verkar vara sjukt avis på henne! Med all förståelse med tanke på hennes prestation!

Är det inte bättre att du gläds till andras framgång istället för o klanka ner på folk? Men du verkar vara en av de vanliga svenssons som sitter hemma i soffan degar ner sig o deppar över sitt liv! Bättre du tar tag i dig själv istället så skall du se att det löser sig!

Mvh // Filip

Jag visste att det skulle dyka upp en ”knight in shining armour” tillslut:grin:

Tycker det är kul med tjejtävlingar men hur dom åker bryr jag mig lite om, det viktiga vet ju alla är att det kommer babes till stranden som är trevliga att titta på, så fler dudes blir intresserade av sporten:laugh:

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Uppdatering från PKRA

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.