Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Uppgradering Surfzone.se
Taggad: förslag, surfzone, uppgradering
-
Uppgradering Surfzone.se
rasmus_w svarade 10 år, 8 månader sedan 48 Medlemmar · 174 Svar
-
Tjuvkikar och testar den nya stilen nu, ser lovande ut med en del småfix kvar.
Det går att komma åt köpåsälj mobilt, även om det inte är klart.
-
Kommer länken till “senaste ej lästa inlägg” tillbaka? Nu verkar det bara finnas länk till “senaste inlägg” och ibland händer det ju att man missat något…;)
-
@canoya 702672 wrote:
Kommer länken till “senaste ej lästa inlägg” tillbaka? Nu verkar det bara finnas länk till “senaste inlägg” och ibland händer det ju att man missat något…;)
Finns redan. Klicka på lilla symbolen precis till vänster om ärendets rubrik (två små pilar nedåt)
-
Är det förmätet att önska sig en egen Surfzone-app? Jag skulle eventuellt kanske kunna tycka att det eventuellt kanske möjligen skulle kunna vara användbart. Har dock inte testat tapatalk den kanske är/var allt det jag önskar.
-
@jofogel 702690 wrote:
Är det förmätet att önska sig en egen Surfzone-app? Jag skulle eventuellt kanske kunna tycka att det eventuellt kanske möjligen skulle kunna vara användbart. Har dock inte testat tapatalk den kanske är/var allt det jag önskar.
Vi kommer att slipa på mobilvarianten och som det ser ut nu blir den ingen app.
-
Nu börjar det bli riktigt snyggt!
Återstår kanske lite jobb med CSS-filerna, just nu är all text i VERSALER om man går till kontrollpanelen för sin profil. -
Att lägga in nya annonser under köp/sälj verkar inte fungera just nu. Man ombedes att logga in vilket inte går och registreringen är också avstängd…
-
ja, det går inte att lägga in nya annonser under nya köp & sälj
-
Knepet verkar vara att logga ut och sen logga in igen. ..kan ni pröva och återkomma med hur det gå?
Logga in för att svara.