Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Uppgradering Surfzone.se
Taggad: förslag, surfzone, uppgradering
-
Uppgradering Surfzone.se
rasmus_w svarade 10 år, 8 månader sedan 48 Medlemmar · 174 Svar
-
Går det att fixa så att undermenyerna för väder känner av om de ligger i ytterkant utav fönstret. Just nu försvinner dom ut utanför fönstret. Skulle vara smidigt om de kunde komma upp till vänster om föregående meny istället
-
@jkarlsson84 702788 wrote:
Går det att fixa så att undermenyerna för väder känner av om de ligger i ytterkant utav fönstret. Just nu försvinner dom ut utanför fönstret. Skulle vara smidigt om de kunde komma upp till vänster om föregående meny istället
Har ändrat om i menyn nu så att de inte hamnar utanför…
-
Håller med dem som tycker att det blivit väldigt snyggt. Undrar bara om man inte kunde får listningen av trådar kompaktare. Här på surfzone ser jag 8 trådar om jag går in på ett forum. Som referens ser jag 27 om jag går in på ett forum på freeride.se.
-
@glader 702801 wrote:
Håller med dem som tycker att det blivit väldigt snyggt. Undrar bara om man inte kunde får listningen av trådar kompaktare. Här på surfzone ser jag 8 trådar om jag går in på ett forum. Som referens ser jag 27 om jag går in på ett forum på freeride.se.
Jo, den ska bli kompaktare. Inte som freeride.se men något mittemellan tror jag på.
/Christian
-
Det verkar som att alla gamla köp/sälj-annonser försvann när nya designen trädde in.. Är inte det lite synd? Kommer de tillbaka?
-
Hur redigerar man annonserna i nya köp och sälj?
Får bara alternativet “delete ad” när jag loggar in med koden man fick mailad. -
Kanonuppgradering, ser riktigt bra ut, grymt jobb i css-träsketl!!!
Kanske justera .postrow.has_after_content och after_content för att få kompaktare lista…
-
Om man förhandsgranskar ett inlägg är det versaler rätt genom. Skruva lite mer CSS kanske? 😉
-
Jag tycker att forumens listor är onödigt långa. Det var bättre förut! Ett sätt att korta listorna utan att göra avkall på läsbarheten är att inte låta (t ex) “Svar: 56 Visningar: 2 616” få en egen rad. Lägg istället denna uppgift på raden ovanför, där den alltid kommer att få plats även om uppgifterna till vänster blir omfattande.
/Lars
-
@Electric 702917 wrote:
Jag tycker att forumens listor är onödigt långa. Det var bättre förut! Ett sätt att korta listorna utan att göra avkall på läsbarheten är att inte låta (t ex) “Svar: 56 Visningar: 2 616” få en egen rad. Lägg istället denna uppgift på raden ovanför, där den alltid kommer att få plats även om uppgifterna till vänster blir omfattande.
/Lars
Vi är inte klara med det här….förbättringspotential finns. Håller med.
-
1. Kan man inte få en egen “Markera forumet som läst”-knapp istället för rullgardinsvarianten. Det är den enda av forumverktygen jag använder på daglig basis.
2. Jag skulle vilja ha möjligeheten att få fram alla vindsurfingannonser i ett fönster. Eller har jag missat nåt? Antingen alla annonser inkl kite etc eller underrubrikerna var för sig.
3. Varför är det viktigt att ha en visningsbredd som motsvarar en 12″-skärm. Man kan väl anta att majoriteten sitter på, säg, 17 tum eller bredare. Är det helt orimligt att de som sitter med små skärmar får scrolla lite? -
Vill även påminna om Tapatalk igen, det var grymt innan!
Peter
Logga in för att svara.