Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Uppgradering Surfzone.se
Taggad: förslag, surfzone, uppgradering
-
Uppgradering Surfzone.se
rasmus_w svarade 10 år, 8 månader sedan 48 Medlemmar · 174 Svar
-
Jag kan inte lägga in annons. Kommer till en inloggningssida, men systemet godtar inte sedan min mitt användernamn/lösen.
-
Jag gillar “Markera som läst”-knappen. Men jag måste köra refresh för att inläggen ska “avfetas”.
-
@Oåxen 703599 wrote:
Jag gillar “Markera som läst”-knappen. Men jag måste köra refresh för att inläggen ska “avfetas”.
Stackare 😉
Ska se som jag kan ta bort cachen på klientsidan med något hack!
-
@Jester 703562 wrote:
Nu börjar det här bli riktigt bra! Bra jobbat!
Det enda som skulle behövas finputsas nu är funktionen att hoppa till första olästa meddelande. Funkar hyggligt på desktop, men på en mobil får man zooma in rejält. Eller har jag missat någon annan genväg, kanske?
-
Börjar bli riktigt bra och funkar finfint på paddan. Har inte testat i tfnen än men an vara så att man kan klara sig utan tapatalk. Men en litenk sak jag saknar är kombinationen av att snabbt se alla olästa och markera alla som lästa. Kan ni inte lägga till en länk under X Nya Inlägg som gör markera alla som lästa? Nu måsta jag gå till en annan sida för att hitta den länken, eller att den ligger under listan av alla olästa inlägg.
-
@Jester 703622 wrote:
Det enda som skulle behövas finputsas nu är funktionen att hoppa till första olästa meddelande. Funkar hyggligt på desktop, men på en mobil får man zooma in rejält. Eller har jag missat någon annan genväg, kanske?
Du menar den minimala ikonen man ska klicka på i fullversionen? 🙂
-
@challgren 703627 wrote:
Du menar den minimala ikonen man ska klicka på i fullversionen? 🙂
Nu tappade du mig. Finns det en listig lösning, alltså?
-
Gott!
“Tillbaka till Konfen Vindsurfing”-knappen har en väldigt liten “träffyta”
-
Om du dessutom kunde trolla bort högerkolumnen i mobilgränssnittet så att forumet får all bredd kommer det att bli löjligt bra. Jag vet, ni har reklam där, men lägg den överst eller i botten då. 😉
-
Svenne, precis så ser det ut för mig? Chrome.
Testa att logga ut och in igen på den mobila sidan.
[IMG]http://www.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=[/IMG]
Logga in för att svara.