Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Uppgradering Surfzone.se

• jester

Medlem
    20 november, 2012 vid 12:05

@challgren 703644 wrote:

Tror jag har fixat det där med liten träffyta i vissa browsers. Kolla och återkom gärna!

Funkar i min Chrome nu! Gött!

• glader

Medlem
    21 november, 2012 vid 16:16

Lyckas inte redigera min signatur. Redigerar och sparar. Ser den nya i rutan, men när jag går tillbaka till kontrollpanelen så är den gamla kvar. Safari på Mac.

(Tycker fortfarande att trådlistningen är för gles i höjdled. På min stora fina skärm ser jag bara 8-10 trådar. I sidled används ungefär 30% av skärmytan för innehåll. Vet att ni verkligen inte vill göra ytan bredare. Tycker inte att ni gör rätt där, men antar att det finns många aspekter som jag inte tänker på.)

• glader

Medlem
    21 november, 2012 vid 16:23

Så här ser det ut hos mig

• challgren

Medlem
    21 november, 2012 vid 17:28

@glader 703701 wrote:

Så här ser det ut hos mig

Ser skitfiiint ut 😉
    Jag ser dessutom 11 trådar och om du scrollar ner en aning ser du säkert 18 trådar. Inte illa.

En fördel när man har en så fin skärm som du har är ju annars att man kan ha två fönster öppna samtidigt bredvid varandra 😉
    Tänka att surfa på både Surfzone.se och Surfer.com samtidigt!!

Skämt åsido. Den bredd vi har är nästintill standard just nu på webbsidor. Vissa webbplatser har gått mot en något bredare sida (ca 60pixlar bredare) och de som är allra trendigast programmerade just nu är helt “responsiva”, dvs de anpassar sig helt efter skärmbredden. Från 27″ ner till minimobilwebbläsare. Den plattformen som vi har just nu kan inte göra det fullt ut och det skulle ta alldeles för lång tid att fixa det. I nästa version så är det betydligt enklare. Så håll ut!

• challgren

Medlem
    21 november, 2012 vid 17:43

@glader 703699 wrote:

Lyckas inte redigera min signatur. Redigerar och sparar. Ser den nya i rutan, men när jag går tillbaka till kontrollpanelen så är den gamla kvar. Safari på Mac.

Hmmm…jag får samma fel. Tack för att du upptäckte det. Ska kolla på det.

• challgren

Medlem
    21 november, 2012 vid 17:44

@challgren 703712 wrote:

Hmmm…jag får samma fel. Tack för att du upptäckte det. Ska kolla på det.

Eller förresten…nu uppdaterades min signatur…

• martin-m-a

Medlem
    21 november, 2012 vid 20:13

Kanske redan besvarad,men frågar igen ….. Tapatalk…. Kommer det att funka med IPhone eller ska man slänga appen :crazy:

• glader

Medlem
    21 november, 2012 vid 20:17

@challgren 703713 wrote:

Eller förresten…nu uppdaterades min signatur…

Hoppsan, nu uppdaterades min och jag fattar varför det inte hände förra gången. Signaturen får tydligen inte vara mer än 100 tecken lång numera. Såg inte att jag fick felmeddelande överst på sidan när jag försökte spara. Kanske gjorde du samma sak? Hursomhelst kanske det skulle vara en förbättring med lite större felmeddelande i rött.

• Aquario

Medlem
    21 november, 2012 vid 20:20

Hej!
    Är det någon som lyckats få ett sökresultat vid sökning i Konfen Windsurfing?

• challgren

Medlem
    21 november, 2012 vid 20:25

@aquario 703726 wrote:

Hej!
    Är det någon som lyckats få ett sökresultat vid sökning i Konfen Windsurfing?

Ja, jag fick det precis 🙂

• challgren

Medlem
    21 november, 2012 vid 20:26

@Martin.M.A 703723 wrote:

Kanske redan besvarad,men frågar igen ….. Tapatalk…. Kommer det att funka med IPhone eller ska man slänga appen :crazy:

Nej, ingen Tapatalk.

• martin-m-a

Medlem
    21 november, 2012 vid 20:42

Får heller inga resultat vid sökning på samma plats:mad:

• challgren

Medlem
    21 november, 2012 vid 20:47

Vad sökte du på?

Jag sökte precis på ordet Torö och fick ett antal svar i sökresultatet.

• oaxen

Medlem
    21 november, 2012 vid 20:48

Nu funkar “Markera som läst”-knappen… för den första tråden(KoS). Resten är fortsatt fetmarkerat.
    OS 10.6
    Firefox

• Aquario

Medlem
    21 november, 2012 vid 21:16

Sökte på “kastfall” utan citationstecken och fick endast en tråd i resultatlistan, det borde bli betydligt fler.

Sida 8 av 12

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Uppgradering Surfzone.se

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.