Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › upphittad bom i A-Bay Torsdag
-
upphittad bom i A-Bay Torsdag
Publicerad av kvabbso på 12 juni, 2008 vid 20:30ca 50cm slingshot återfås mot beskrivning
debkausf svarade 16 år, 5 månader sedan 8 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
haha jag tror den ser ut som en slingshot bom räcker den beskrivningen
-
gonzo;474614 wrote:haha jag tror den ser ut som en slingshot bom räcker den beskrivningen
jo visst din ullhare men det var vissa grejer som var utbytta och dom var av annat märke, va inte så stökig
-
gonzo;474614 wrote:haha jag tror den ser ut som en slingshot bom räcker den beskrivningen
du verkar vara en idiot
-
@räggi man 474672 wrote:
du verkar vara en idiot
om du bara viste hur dum jag e
-
tycker det börjar bli lite tröttsamt med nytt folk som efter två inlägg börjar komma med attityd. Varje säsong är det 3-4st nya. Men men, som tur är finns ignorera funktionen.
-
-
gh0st;474744 wrote:tycker det börjar bli lite tröttsamt med nytt folk som efter två inlägg börjar komma med attityd. Varje säsong är det 3-4st nya. Men men, som tur är finns ignorera funktionen.
dom försöker vara lika tuffa som oss gamla rävar, men hur går det med bommen ingen som vill ha den? jag kan ju använda den till att staga upp mitt körsbärsträd
-
Hej,
tack för att du lagt in bommen som upphittad, jag glömde den efter ett pass på onsdagen. slå en signal på 0735-260260 för beskrivning ect.
Hälsningar,
Erik -
@räggi man 474672 wrote:
du verkar vara en idiot
Ha Ha Ha!!!
Logga in för att svara.