Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Upphittad kiteskärm orsakade stort pådrag

• herr-pelegrin

Medlem
    20 april, 2012 vid 11:57

FÖRSLAG

1) Den som blivit av med skärmen och inte orkat bemöda sig att ringa in till Sjöräddningen bör ju kunna debiteras kostnaderna för räddningsinsatsen mot utfående av borttappad skärm!

2) Vid invändning av karaktären “Tänkte inte på de, fö ja ba…!” så kan skärmen tillfalla hugad seglare vid Sjöräddningen.

• stinger

Medlem
    20 april, 2012 vid 13:57

Jag kanske läste artikeln för slarvigt men det var väl inte klart om det var någon kajtare som saknades eller inte… :confused2:

• robin

Medlem
    20 april, 2012 vid 14:36

Jag tycker att det är onödigt att raljera över slarv innan man vet om personen lever eller inte.

• herr-pelegrin

Medlem
    20 april, 2012 vid 19:43

Det var en tanke som jag tar till mig. Jag förutsatte kanske att inget allvarligt hänt…

• robin

Medlem
    20 april, 2012 vid 20:51

Låter fint:smirk:

• rrd

Medlem
    21 april, 2012 vid 17:39

Surfers har kiten om det är nån som saknar den…

http://twitter.com/#!/surfersvarberg

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Upphittad kiteskärm orsakade stort pådrag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.