Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Upphittade nycklar!

• Upphittade nycklar!

Publicerad av petting_4 på 8 juli, 2010 vid 21:36

Hittade en nyckelknippa i ytterfickan på min kitebag just. Känner inte igen dom o har ingen aning om vems de e:/ Var i Rågelund i tisdags förmiddag om det kan varit nån som lagt i fel bag eller så. Hör av er om ni saknar en nyckelknippa!

petting_4 svarade 14 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • mangsta

Medlem
    9 juli, 2010 vid 06:54

Tjenare!

Läste att nån saknade bilnycklar o lite andra nycklar för någon dag sedan, kolla “Borttappad bilnycklel i rågelund”

Kan juh hoppas det kan vara dessa!

//Mangan

• drakmannen

Medlem
    9 juli, 2010 vid 20:33

Det var mina jag hämtade dem i förmiddax, tack så mkt Petter får pumpa upp din kite eller ngt nästa gång vi ses! Tänkte ta å besöka getskär ngn blåsig dag s, sv och so var det som funkar va?

• petting_4

Medlem
    10 juli, 2010 vid 08:59

SV, V är nog ultimat. NV funkar riktigt fint om det inte blåser för mycket. Dock är det svårare att självlanda och starta i NV.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Upphittade nycklar!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.