Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Upphittat: Kitebräda i Margereteberg, Höganäs

• Upphittat: Kitebräda i Margereteberg, Höganäs

Publicerad av somethinyellow på 26 augusti, 2010 vid 11:22

Saknar du en bräda som du glömt kvar/tappat bort i Margereteberg utanför Höganäs, skriv mig ett PM med en beskrivning på hur den ser ut så återlämnas den gladeligen. Tog med den hem, så den finns i säkert förvar.

Happy surfin’!

somethinyellow svarade 14 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • hbgkitare

Medlem
    26 augusti, 2010 vid 11:41

Vi är ju bara 4-5 st som kitar där så det är nog inte så svårt att ta reda på vem som tappat en bräda. Vet att David kitade där i tisdags!

• danneee

Medlem
    26 augusti, 2010 vid 12:57

Det finns en minimal risk att den drivit över från Danmark också även om det varit lite lätt offshore på de flesta spots där 🙂 …

• bjorn1

Medlem
    28 augusti, 2010 vid 10:47

Hej. Jag har förlorat en Naishbräda Haze 141 cm vit med röda streck på ovansidan och mer grönbrun på undersidan med text ”Haze”.
    Vänliga hälsningar Björn
    0701-725389

• haze

Medlem
    28 augusti, 2010 vid 17:41

En dansk har tappat en vågbräda i Danmark som förmodligen har drivit till Sverige. Det är en 6,6 men kan inte komma ihåg modell!

• somethinyellow

Medlem
    30 augusti, 2010 vid 14:26
    bjorn1;628373 wrote:
    Hej. Jag har förlorat en Naishbräda Haze 141 cm vit med röda streck på ovansidan och mer grönbrun på undersidan med text ”Haze”.
    Vänliga hälsningar Björn
    0701-725389

Det är tyvärr inte den brädan. Jag hör av mig om det är så att den dyker upp där nere.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Upphittat: Kitebräda i Margereteberg, Höganäs

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.