Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing upphittat lejet

• falle

Medlem
    14 april, 2009 vid 12:59
    easyrider;540439 wrote:
    flexifoil 55 mm röd kite fena

0340-13111
    johnerikpaulsson@gmail.com

Ja nu behöver du bara resten av prylarna så är du fullkittad! 🙂
    Jag kan glömma lite flyglina nästa gång jag är på Lilla Hookipa… mailar.

Falle

• above_the_law

Medlem
    14 april, 2009 vid 16:02

Tjena mannen!

Det är med största sannolikhet min fena du hittat! Jag tappade en sådan i vintras i Läjet. köpte två st av Robsport p g a att jag tidigare tappat en av mina Northfenor. Satte Flexifenorna på towside för att få bättre grepp när man kör blinde, men så slarvade jag visst med att skruva åt den ena ordentligt.

Behöver du den så får du den i hittelön:-), men annars tar jag gärna tillbaka den vid tillfälle…

kanske kan lämna in den till Falle? Jag kom just på att jag har en fotstropp liggandes där också, som jag lånade ut den dagen då du filmade i Åsa du vet….

Stort tack än en gång broder, för hjälpen den dagen också! Börjar bli en vana att få hjälp av dig, ha ha!

Har tagit ditt nr, så jag kan ju höra av mig när jag är i kroarna också…

Nicco
    0706695030

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA