Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Upptäckt nya saker på steffo
-
Upptäckt nya saker på steffo
Publicerad av larssa på 2 augusti, 2009 vid 22:43Såg i min kontrollpanel ”Senast mottagna Aloha” och kommentarer, vilket jag inte har sett innan :confused2:
Hur kollar man gamla Aloha och hur ger man andra Aloha?
Detta är två mycket viktiga frågor som snabbt måste få svar i brist på vind 😉
dak svarade 15 år, 7 månader sedan 12 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
har du inte gett någon alohas sen 2002? :p
man trycker på vågen som är nere i vänstra hörnet av t.ex. det här inlägget
de andra har ja ingen aning om
-
Så lägga till på rykte o Aloha e same same, ja men då har jag get Alohas. En till dig osså 😉
En till…vad e dom gröna fyrkanterna under aloha power och hur får man dom?
-
Plupparna får du när någon ger dig Alohas. Aloha power får du genom att bara skriva många inlägg och vara registrerad länge.
-
sourra;563609 wrote:Aloha power får du genom att bara skriva många inlägg och vara registrerad länge.
Tycker det borde heta dötid-på-jobbet-power med tanke på att vissa med tonvis med power aldrig skriver något vettigt…. :shocked:
-
Gott att du redde ut det där åt mig också…Ska det där föreställa en våg:-)???!!!
-
Ja, anvädes inte sånna vågar när du sprang till grosshandlarn, när du var liten?? 😉
-
kvabbso;563655 wrote:Ja, anvädes inte sånna vågar när du sprang till grosshandlarn, när du var liten?? 😉
Säkert men det var ju så läääänge sedan så det har jag nog raderat, tyvärr… Nej, ärligt talat så trodde jag att det skulle föreställa en surfvåg. Fy fn vad nerdig man är ändå!
-
sourra;563609 wrote:Plupparna får du när någon ger dig Alohas. Aloha power får du genom att bara skriva många inlägg och vara registrerad länge.
Jag trodde aloha power kom efter antalet alohas och plupparna för de som inte kan räkna? Mina aloha power har ökat när jag fått alohas, men det kanske bara är synvilla.
-
Larssa, aloha till dig. Waimeadude oxå – killen har noll alohapower. Ge honom lite.
Någon mer som vill ha lite aloha? -
ahh, I forgot to tell you all… when using any VBADVANCED forum like steffo… if you hold SHIFT+ALT together and hold them down, then press F4 at the same time you get a list of the top 10 people with alohas in a pop up window..
-
Jag vet det var illa, men man borde fan kunna kolla upp Alohas tycker jag.
Känns mycket viktigt för mig nu när jag vet vad det är o hur det funkar 😉
Logga in för att svara.