• Publicerad av psychonauten på 26 mars, 2007 vid 07:55

Jag har ont ont ont ont idag. huvudet, magen.. you name it 😉
    Det blir att skaffa skydd för min del, annars komme rman inte att vara säsongen ut. aaajaj

psychonauten svarade 18 år sedan 16 Medlemmar · 26 Svar
  • 26 Svar
  • samhansson

Medlem
    26 mars, 2007 vid 10:11

ok tack! nu vet jag det.

• psychonauten

Medlem
    26 mars, 2007 vid 11:39

@SamHansson 372398 wrote:

ok tack! nu vet jag det.

Du är dum! Messerchmidt!

Kan väl vara bra för andra som går i samma tankar att veta att man slår sig? Men nejdå här ska det bara tjabbas och trakaseras. jävlars h!#%%¤!”;:. perkele!

Jag undrar om alla är lika kaxiga IRL?

Attans jag glömde ju..
    merparten på steffo är ju world class åkare! Dumt av mig att tro nåt annat. Sorry det var onödigt att säga nåt. Förlåt.

• yfo

Medlem
    26 mars, 2007 vid 12:23

Vad ville du ha för svar då? =P

Du ställer ingen fråga, eller skriver något på ett sådant sätt så det startas en diskussion?

pöss pårej

Men nu blev jag väll lite nyfiken ;] Vad var det du gjorde som fick dig att få så ont?

• simoneburgess

Medlem
    26 mars, 2007 vid 12:26

@psychonauten 372421 wrote:

Du är dum! Messerchmidt!

Kan väl vara bra för andra som går i samma tankar att veta att man slår sig? Men nejdå här ska det bara tjabbas och trakaseras. jävlars h!#%%¤!”;:. perkele!

Jag undrar om alla är lika kaxiga IRL?

Attans jag glömde ju..
    merparten på steffo är ju world class åkare! Dumt av mig att tro nåt annat. Sorry det var onödigt att säga nåt. Förlåt.

Word. Om man inte är intresserad, skit i att svara då.

• psychonauten

Medlem
    26 mars, 2007 vid 12:27

@yfo 372432 wrote:

Vad ville du ha för svar då? =P

Du ställer ingen fråga, eller skriver något på ett sådant sätt så det startas en diskussion?

pöss pårej

Men nu blev jag väll lite nyfiken ;] Vad var det du gjorde som fick dig att få så ont?

Jo.. en railey och landning supermanstyle! inget att rekommendera 😉

• pjoter

Medlem
    26 mars, 2007 vid 14:36

supermanlandningar har fått mig att starkt överväga användandet av suspensoar vid kite.

• roland

Medlem
    26 mars, 2007 vid 14:58

E helt övertygad att just det med pungen gör mer ont i våträkt en utan!!

• walle

Medlem
    26 mars, 2007 vid 17:55

äsch.. vatten e fan inte hårt.(eller körde du på land?)
    jevla vekling, börja med fotboll i stället eller shack om du inte vill skita ner dig

• brutolf

Medlem
    26 mars, 2007 vid 18:03

Magplask tar man fint med våtdräkt iaf men pungen är fan värst. Den sitter redan inklämd och har ingenstans att ta vägen när man slår i vattnet.
    Sjäva har jag inte gjort det med kite ännu bara efter båt på vindsurfingbräda och det kändes rejält efter ett par gånger.

• walle

Medlem
    26 mars, 2007 vid 18:06

det gör lite ont att knäcka brädor med, men det går över…

• roland

Medlem
    26 mars, 2007 vid 18:54

@walle 372517 wrote:

jevla vekling, börja med fotboll i stället eller shack om du inte vill skita ner dig

HAHAHAH jo det e ju det jag menar skit i våtdräkten!

• psychonauten

Medlem
    26 mars, 2007 vid 19:41

@walle 372517 wrote:

Nej det e fan sant!
    Det är därför jag alltid tänkt, om jag nån gång skulle råka ut för en flygolycka ska jag hoppa ur planet och sikta på en sjö 🙂

• brutolf

Medlem
    26 mars, 2007 vid 20:23

Nä men seriöst så tror jag att ni vet att vatten är inte å leka med när det börjar bli lite hastigheter. Jag såg ett program om hög höjds hoppare och när dom hoppar från 20m så kan minsta lilla misstag sluta med att ett ben slits ur led och lite sånna saker.

Eller om ni sett mythbusters när dom släpte dockan ifrån 50m och det var inte många lemmar som satt kvar på den kroppen.

• davids

Medlem
    27 mars, 2007 vid 07:46

mythbuster är inte äkta, det är bara en myt

• gh0st

Medlem
    27 mars, 2007 vid 08:20

Att mythbusters bara är en myt och inte är äkta är bara en myt.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.