Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Urkrokat
-
@Brutolf 372572 wrote:
Nä men seriöst så tror jag att ni vet att vatten är inte å leka med när det börjar bli lite hastigheter. Jag såg ett program om hög höjds hoppare och när dom hoppar från 20m så kan minsta lilla misstag sluta med att ett ben slits ur led och lite sånna saker.
Eller om ni sett mythbusters när dom släpte dockan ifrån 50m och det var inte många lemmar som satt kvar på den kroppen.
En ytbärgare sa mig en gång att 20-25 meter och fel anfallsvinkel mot vattnet är fullt tillräckligt för att dom inre organan ska slitas loss.
Mumsigt värre. -
vi säljer lite olika crashvests från mystic kolla ontop och maila mej ..
-
Gör som Hugge, ät rejält med frukost så får ni en inbyggd crash vest som dessutom skyddar mot den nordiska vintern.
-
hugge har de fan gott alltså, hans späcklager hänger ner å skyddar pungen..
fast han gör väl bara tyska hopp? då slår man inte pungen så ofta.
-
-
klipp ett hål för pungen och låt den hänga ut, fast den kanske åker in då…
-
@psychonauten 372668 wrote:
En ytbärgare sa mig en gång att 20-25 meter och fel anfallsvinkel mot vattnet är fullt tillräckligt för att dom inre organan ska slitas loss.
Mumsigt värre.ytbärgare är pussies
-
-
fan va barnsliga all är xD jag som trodde ingen kunde slå mej.. men kajtare runt 20årsoldern gör visst det.. (eller hur gammla ni nu är)
-
@zo0 373024 wrote:
fan va barnsliga all är xD jag som trodde ingen kunde slå mej.. men kajtare runt 20årsoldern gör visst det.. (eller hur gammla ni nu är)
barnsliga ? jag förstår inte vad du menar alls nu.
tycker du verkar lite lillgammal? 🙂
Logga in för att svara.