Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing USBox till Tuttle huvud billig?

• USBox till Tuttle huvud billig?

Publicerad av plettil på 9 mars, 2014 vid 10:22

Hej,
    Jag ha en Chamäleon carbon 36cm USBox. Det är för stor for min bräda. Man vill ha det men de vill ha Tuttle huvud. Kan någon byta USBox huvud till Tuttle billig?
    Tack för din hjälp.
    Plettil

plettil svarade 10 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • billie

Medlem
    16 mars, 2014 vid 22:24

Är du säker på att det är en uis box, Om det är till din bee så är det kanske troligt att det är trimbox på den Så sälj den stora och köp mindre ny

• plettil

Medlem
    17 mars, 2014 vid 06:35

Hej,
    Ja, jag är säker. 🙂 Jag kört det 6ggr. 😉
    Du är rät! Jag vill sälja min 36us Box och köpa en mindre men köpare är inte intresse. De vill ha tuttle box. så vill jag hitta någon att byta huvudet till tuttle. Om sälja det inte, jag ska korta det lite, 4-5cm. Det vill bli “good enough”
    Tack.
    Plettil

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing USBox till Tuttle huvud billig?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.