Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport uthyrning magaluf?

• uthyrning magaluf?

Publicerad av skansen på 15 augusti, 2005 vid 09:38

Ska till magaluf 1 oktober med familjen då farsan fyller 50 cool.gif

hur ser det ut med uthyrningsställen där? kan tillägga att jag inte är avancerad utan relativt nyligen började surfa på nya grejer. tack var de taskiga vindstyrkorna har jag hittills inte kunnat köra tillräckligt mycket för att komma bak i stropparna eller fixat hängselen.

Är magaluf surfvänligt för mig tro? confused.gif

anonym-anvandare svarade 19 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 10:38

Det finns ingen uthyrning på Mallorca annat än uppe vid Alcudiastranden och där är det rätt gamla prylar. Nog går det att träna windsurfing vid Magaluf, du måste ta med egna grejor tyvärr. Var för knappt två år sedan på Mallorca sista veckan i september, bra vind hälften av dagarna. Fördel att ha bil för att komma åt vinden dock, de bästa stränderna ligger på norr-östsidan av ön.
    /Seasurf

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport uthyrning magaluf?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.