Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Utlottning av Turbolauncher !
-
Svar till:
Svar till:
30% längre tid att rigga med en Northbar det låter ju inte bra Eddie jag trodde att dom systemen var lika varandra.
[/ QUOTE ]
Systemen är identiska (samma patent tror jag tom) och det tar längre tid.
Du kanske skulle haft 8 linor… då hade det ju aldrig någonsin varit risk för trassel… Eller?
[/ QUOTE ]
Nej det tar inte längre tid.
8linor ja va skall man säga!
Jösses! -
Y mecket är ju klockrent 5e linan kan man ju vara utan men varför ha 4 linor när det egentligen räcker med 3?
-
Svar till:
ONELINE grabbs!
Säger det en gång till ONELINE.
Inget Y meck bara en 5:e lina.
/H
[/ QUOTE ]
Det va redan för några år sedan när debatten stod mellan 2 å 4 linors som nån dude svarade på frågan i nån tidning att han helst körde sin oneliner på stranden. Tror det va i Kiteboarder 2001 nån gång…
Jag kan linda upp mina linor på bommen, så slipper man knö ner dom i fickan så att dom trasslar, eller hur ni nu gjort innan superstånkern kom?
-
Klicka här för bilder från Onsdagens test av Turbolaunchern.
Jag kommer vara i Apelviken i morgon förmiddag en stund, till ca 11-13, Turbolaunchern finns med om någon är intresserad av att se hur den funkar.
-
Varför ens 3 linor när man kan köra LiftAss!
Helt otroligt, lite svårt att förklara bara!
/H
-
Ja Liftass är ju i en klass för sig men det är ju inget för vem som helst!
Det skall vara avancerade kiteare till dom, riktigt grymma grejor di däringa Liftasss! -
Svar till:
Jag kommer vara i Apelviken i morgon förmiddag en stund, till ca 11-13, Turbolaunchern finns med om någon är intresserad av att se hur den funkar.
[/ QUOTE ]
Hoppar dagens besök i Apelviken, visar gärna en annan gångom någon är intresserad, skickar ett personligt medd i så fall.
Logga in för att svara.