Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Utlottning av Turbolauncher !

• patrikol

Medlem
    16 juni, 2005 vid 16:20

Svar till:

Svar till:

30% längre tid att rigga med en Northbar det låter ju inte bra Eddie jag trodde att dom systemen var lika varandra.

[/ QUOTE ]

Systemen är identiska (samma patent tror jag tom) och det tar längre tid.
    Du kanske skulle haft 8 linor… då hade det ju aldrig någonsin varit risk för trassel… Eller?
    smirk.gif

[/ QUOTE ]
    Nej det tar inte längre tid.
    8linor ja va skall man säga!
    Jösses!

• patrikol

Medlem
    16 juni, 2005 vid 16:22

Y mecket är ju klockrent 5e linan kan man ju vara utan men varför ha 4 linor när det egentligen räcker med 3?

• backe

Medlem
    16 juni, 2005 vid 16:36

Svar till:

ONELINE grabbs!

Säger det en gång till ONELINE.

Inget Y meck bara en 5:e lina.

/H

[/ QUOTE ]

Det va redan för några år sedan när debatten stod mellan 2 å 4 linors som nån dude svarade på frågan i nån tidning att han helst körde sin oneliner på stranden. Tror det va i Kiteboarder 2001 nån gång…

Jag kan linda upp mina linor på bommen, så slipper man knö ner dom i fickan så att dom trasslar, eller hur ni nu gjort innan superstånkern kom?

• surfmc

Medlem
    16 juni, 2005 vid 17:56

Klicka här för bilder från Onsdagens test av Turbolaunchern.

Jag kommer vara i Apelviken i morgon förmiddag en stund, till ca 11-13, Turbolaunchern finns med om någon är intresserad av att se hur den funkar.

• gugge

Medlem
    16 juni, 2005 vid 21:10

Varför ens 3 linor när man kan köra LiftAss!

Helt otroligt, lite svårt att förklara bara!

/H

• patrikol

Medlem
    16 juni, 2005 vid 22:17

Ja Liftass är ju i en klass för sig men det är ju inget för vem som helst!
    Det skall vara avancerade kiteare till dom, riktigt grymma grejor di däringa Liftasss!

• surfmc

Medlem
    17 juni, 2005 vid 07:02

Svar till:

Jag kommer vara i Apelviken i morgon förmiddag en stund, till ca 11-13, Turbolaunchern finns med om någon är intresserad av att se hur den funkar.

[/ QUOTE ]

Hoppar dagens besök i Apelviken, visar gärna en annan gångom någon är intresserad, skickar ett personligt medd i så fall.

• surfmc

Medlem
    20 juni, 2005 vid 11:51

Då finns det 7 platser kvar i utlottningen, när de är fyllda så får någon en TURBOLAUNCHER !!! Så är du intresserad så anmäl dig genom att klicka här NU !!

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Utlottning av Turbolauncher !

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.