Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Utlottning av vindmätare och surfbrillor!
-
Utlottning av vindmätare och surfbrillor!
Publicerad av kiters_se på 23 augusti, 2004 vid 07:12Den 1 september är det sista datumet för att vara med i utlottningen av en vindmätare från Silva samt ett par Lava surf brillor!
Besök http://www.kiters.se för mer information!
Peter
kiters_se svarade 20 år, 6 månader sedan 9 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Svar till:
satan vad fula dom va!
/dryga dedde[/ QUOTE ]
Jasså, men i ditt fall så…
”Inget missklär en ful” -
Svar till:
Den 1 september är det sista datumet för att vara med i utlottningen av en vindmätare från Silva samt ett par Lava surf brillor!
Peter
[/ QUOTE ]
du, testa nå tyskt kiteforum! -
Svar till:
Svar till:
satan vad fula dom va!
/dryga dedde[/ QUOTE ]
Jasså, men i ditt fall så…
”Inget missklär en ful”[/ QUOTE ]
du! kan ju säga att fadde ALDRIG kommer att låta dig komma närmre spybar än två linlängder när du kommer i dina nya fina gula tour de france briller, vilken ädel metall ditt VISA än skiner i…..
/dryga dedde
ps: dom kommer i från frihammnen! ds. -
Svar till:
Svar till:
Den 1 september är det sista datumet för att vara med i utlottningen av en vindmätare från Silva samt ett par Lava surf brillor!
Peter
[/ QUOTE ]
du, testa nå tyskt kiteforum![/ QUOTE ]
Du har väl vana av det i och med att du kör Flysurfer
-
Svar till:
du! kan ju säga att fadde ALDRIG kommer att låta dig komma närmre spybar än två linlängder när du kommer i dina nya fina gula tour de france briller, vilken ädel metall ditt VISA än skiner i…..
/dryga dedde
ps: dom kommer i från frihammnen! ds.[/ QUOTE ]
Va skulle jag på spybar att göra?
Bodde granne med det förut eftersom jag troligtvis till skillnad från dig arbetat i stockholm -
Svar till:
Svar till:
/dryga dedde
ps: dom kommer i från frihammnen! ds.[/ QUOTE ]
Va skulle jag på spybar att göra?
Bodde granne med det förut eftersom jag troligtvis till skillnad från dig arbetat i stockholm[/ QUOTE ]
vem är underbetald, plattfotad och dansar för nickel’n’dimes?
-en proletär från linköping!så, nä jobbar ICKE!
/d d
-
Just detta är inte rätt tråd för att ta denna diskussion. Dina åsikter och kommentarer hör hemma på lunarstorm som har bra forum för sådana som du. Klicka på fliken ”Diskus » Ordet fritt » jag är en idiot” så hittar du rätt.
Om inte så kan vi fortsätta över en kopp kaffe någon dag. Jag bjuder eftersom jag då är den av oss som arbetar.Och… Mitt Visa kort blänkte rätt fint tidigare, ända fram tills jag blev bestulen på det. Just på Spybar faktiskt.
-
Jag borde få lite grejer, fyller ändå 25 just den 1:e september.
-
Svar till:
Jag borde få lite grejer, fyller ändå 25 just den 1:e september.
[/ QUOTE ]
OK grattis i förskott!
Men du får ju registrera dig så é du medPeter
-
För att allt skulle gå rätt till så har vi anlitat lotteriinspektionen vid utlottningen.
Vinnare till Lava Kitebrillor är Daniel Ornerud med nr 67 och vinnare till vindmätaren är Daniel Saraste med nr 72.
GRATTIS! Prylarna kommer att skickas nästa vecka. Peter
Logga in för att svara.