-
Utomlands till Hösten. Vart?
Funderar på att åka på en vecka charter till hösten, kanske Sep. Finns det något vindsäkert ställe med plattvatten (gärna långgrunt)? Egypten?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Utomlands till Hösten. Vart?
Funderar på att åka på en vecka charter till hösten, kanske Sep. Finns det något vindsäkert ställe med plattvatten (gärna långgrunt)? Egypten?
Sök lite i forumet här så skall du se att du hittar en hel del tips. Grekland, Turkiet och Egypten är något att börja söka på…
Naxos är ju både långgrunt och platt i lagunen.
Karpathos är stället för alla, Chicken bay med grunt platt vatten och Devils bay med kanon speed förhållanden. Är kanonbilligt i September också, boka gärna i Amopi som ligger mitt emellan stan och surfcentret. Apollo och Airtours är det som flyger dit.
Peter S-201
Lyfter den här tråden då jag måste hoppa av en fjällvandring pga ond fot.
Jag vill dra till helgen 11-12 september 2010 och ha plattvatten plus långgrunt för att lära mig vattenstart. Var nära när jag gick kurs för ett par somrar sedan men sen var det för dålig vind. Kan åka fort i sele men måste träna på snabba gippar osv. Dvs. inte toknybörjarstuk men nära 🙂 Tips tas tacksamt emot – SNABBT!
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Utomlands till Hösten. Vart?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.