Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Utrustning för styrketräning

• s

Medlem
    23 februari, 2006 vid 15:49
    adde wrote:
    S.. wrote:
    adde wrote:
    Boken är skriven av Ove Rytter och utgiven av Effektiv Produktion, AB.

/adde

HAHAHAHA!!!!!!!!!
    Den boken har jag sett och om det är en bok du rekomenderar blir jag lite rädd Adde! Inte för att det är något fel på övningarna, men däremot Ove Rytters sköna 80-tals uttryck! Kläder, utsende, poser!

/Staffan

Jag vill föra till protokollet att jag vill inte på nått sätt rekommendera nått som Ove skrivit, inte för att det är igenom ont eller fel, men jag trivs inte med honom som person.

Sen finns ju ALL information gratis på nätet numera…

/adde

PUST! Det var ju skönt att du inte är en stor fan av Ove! 😉
    Men vi kan ju tracka Mauser och Lisa-Stina! De följer Ove Rytters bok slaviskt! Det är ju helt fantastikst att någon kan tänka sig öppna denna bok och tro på den då man ser omslagsbilden :laugh: 😀 😀

/Staffan

• brucealmighty

Medlem
    24 februari, 2006 vid 10:45

allt handlar om diciplin och karaktär, hemgym går fantastiskt ´bra.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Utrustning för styrketräning

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.