Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Utrustning i Stockholm
-
Mycket bra skrivet Masse!
Ett styck åka-fort-som-fan + sjunoll cambervörsting, är det enda jag saknar just nu av dit beskrivna “drömkit”, kul att du nämner det, jag har faktiskt tänkt på att det vare kul att komlettera med en SLE 272 från 98 eller likn, ett riktig speed kit som aldrig säger stop.
-
Tack för alla inlägg, nu har jag köpt ett Formula kit till sommaren 2002.
Det blev 1 st Fanatic Falcon 90 och ett Gaastra Nitro 10,4. Så till Kristihimmel färd skall jag ha hela utrutningen på plats.
Då jag kommer att tillbringa juli månad på Teneriffa så kommer jag få min beskärda del utav vågsegling och freeride. -
Kul!
Låter som ett perfekt sommarkit för fina dagar i Stockholm. Peta in ett inlägg när du kört lite, vore skoj att få veta hur du gillade grejorna.
surfa På!
-
Det kommer en utförlig rekonstruktion av surfet, jag inväntar bara en kolbom från tyskland.
-
Ta med ditt kit till Kapellskär 25 Maj och ha lite skoj!
Första tävlingen i mellansvenska cupen.
Det gäller alla andra också freeride som formula. -
Ta med ditt kit till Kapellskär 25 Maj och ha lite skoj!
Första tävlingen i mellansvenska cupen.
Det gäller alla andra också freeride som formula. -
Jag har ingen tävlings licens och jag kommer nog inte att fixa en sådan i år.
Men jag kommer nog att dyka upp och checka läget. -
Hej,
Det behövs inget medlemsskap i SBF för att medverka i Mellansvenska cupen. Dock så hoppas man ju att så många som möjligt blir medlemmar då jag är övertygad om att detta hjälper sporten. Klart du ska komma och rejsa
-
Då får man ställa upp och tävla, men jag tror dock att jag väntar till nästa år för att fixa en licens.
Logga in för att svara.