Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Va e de här???
-
Va e de här???
Publicerad av surfslusken på 13 mars, 2010 vid 17:45”Mirror, mirror on the wall, who is the prettiest sail of them all!”
”Mellanmål under surfet – hemlagad powerbar”
”Den Stora Klagotråden”
”Vintersäsongs-SM i rodd för vindsurfare”Vinterträning?? Matrecept?? Ooo-va-de-e-synd-om-mej?? Gulligaste seglet osv osv…
Vart fan e Surfet, Konfen, ja hela världen på väg????
macedu svarade 15 år sedan 7 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Hehe….. det blir/är alla klassiker….. det är ju katastrof, åkte förbi Kungsör idag……… vitt, vitt, vitt och åter vitt i inre mälaren…..
What the …./mac:santa:
-
surfslusken;601598 wrote:”Mirror, mirror on the wall, who is the prettiest sail of them all!”
”Mellanmål under surfet – hemlagad powerbar”
”Den Stora Klagotråden”
”Vintersäsongs-SM i rodd för vindsurfare”Vinterträning?? Matrecept?? Ooo-va-de-e-synd-om-mej?? Gulligaste seglet osv osv…
Vart fan e Surfet, Konfen, ja hela världen på väg????
Jag hörde att det bara var appelviken som var fri från is… stämmer det?
Jag skulle kunna starta en ny tråd ”sevärdigheter på Fuerte” i ungefär samma anda men jajg låter bli. -
frippe75;601614 wrote:Jag hörde att det bara var appelviken som var fri från is… stämmer det?
Jag skulle kunna starta en ny tråd ”sevärdigheter på Fuerte” i ungefär samma anda men jajg låter bli.Japp, manegen e krattad i Apelviken, snart även i Lejet! Bara vinden som saknas nu!
Shoot från Solsidan du Fredde me dina Fuerte bilder, du måste ju passa på dom få gånger i livet du har nåt o komma me!
Näe, nu har inte ja tid. Rövinet dunstar o melod…..ja menar min ….eh…strimade vuxenfilm ja beställt börjar. -
Ja, lyft konfen o lägg ut lite bilder från Fuerte! Ni var ju där för bara ett par veckor sen.
Helt klart intressantaste ön att åka till av alla kanarieholmarna. -
Gotland är isfritt! Har redan varit ute på vattnet tre gånger i år och vem vet, kanske blir det en fjärde i morgon.
-
Perrapops;601643 wrote:Gotland är isfritt! Har redan varit ute på vattnet tre gånger i år och vem vet, kanske blir det en fjärde i morgon.
Dagstidning fotad i vattnet tack!!! :tongue:
Logga in för att svara.