Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › va faaaan crossar på sp!!!
Taggad: freestyle, våg, våg freestyle
-
va faaaan crossar på sp!!!
Publicerad av herodude på 7 mars, 2005 vid 16:20blev grymmt förvånad när jag tillsammans med den nya uppdateringen av sp’s hemsida fick se att de börjar sälja minicrossar!!!!!!!!!
chrillecarlsjo svarade 19 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
“Pris: 13.900:-
Inkl Stroppar och Fena”Vad bra att man får med stroppar o fena!! passa på nu för det e nog ett öppningserbjudande som försvinner när dom upptäcker det.
-
Fasen vad bra, jag som vill ha ett par nya conturestroppar och en ny mindre fena. Får man välja vilken fena man får med crossen? Perfekt så att jag på ett enkelt sätt kommer till surfet.
-
Var ute o testade en i veckan, jävlar vilka små kraftpaket
-
Tjena Crille, härligt, vore klart skoj att prova. Har du varit mycke nere i Varberg nu? Går det att surfa där nu? *Så jäkla sugen! Feta abstinensen…*
Jag köpte ett par nya segel idag av Ulf. 4,5 och 5,0 Simmer onshore. Längtar så gryyymt.
Vi måste ta den där surffilmskvällen nu framöver och skaffa lite mer abstinens tills isen försvinner. -
Tjaaa Var nere nu i 10dagar, kom hem igår morse, men ack vilken vinter det blev där nere, o vind från fel riktingar! Fan va gött med nya segel också!
Filmkväll blir absolut av snart, såg att du mailat mig, svarar på de när jag kommer till skolan sen!
/Chrille -
tja crille! faan va schyssta crossar… var tvungen att kolla in dom med egna ogon pa sp sajten! Du vet det borjar suga ordentligt i surftarmen nu.. har inte hittat en enda schysst uthyrning an som har typ nagot fraschare an 80 tal! Helsjukt! men nar jag kommer vidare fran thailand till bali da ska det banne mej bli surfa av!! ta det cool sa cs vi till sommaren crille!
Gurra (writing from koh tao)
-
Haha tjenna Crossarna är grymma som fan, och säljer bra som fan! De ska nog årdna sig när du kommer till Bali Men ni har haft de gött i Thailand har jag läst Vi hörs
/Chrille
Logga in för att svara.