Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Va fan, det ska bli kallt nu

• Va fan, det ska bli kallt nu

Publicerad av getwet på 14 mars, 2008 vid 06:36

oerhört irriterande, det står – framför siffrorna redan til helgen. Någon som har en låda julglögg kvar? Eller måste jag åka till Speedjanne för att värma upp mig med ädlare drycker?

tobhed svarade 16 år, 10 månader sedan 10 Medlemmar · 20 Svar
  • 20 Svar
  • jester

Medlem
    14 mars, 2008 vid 07:06

Jag har ju fått mina segel… Därav kylan. Sorry gubbs!

• p-malmkvist

Medlem
    14 mars, 2008 vid 09:10

Blir nog dåligt med fartåka innan 08-speedcup, men tror ändå att getwet, Per Cullin etc får åka om andraplatsen.:wink: Känner mig väldigt motiverad och är i sjukt bra form. 😀

• Knatte

Gäst
    14 mars, 2008 vid 11:59

@P Malmkvist 451775 wrote:

Blir nog dåligt med fartåka innan 08-speedcup, men tror ändå att getwet, Per Cullin etc får åka om andraplatsen.:wink: Känner mig väldigt motiverad och är i sjukt bra form. 😀

Du kan väl inte misslyckas med den grymma motivationen och gamla raketen:cool2:

• p-malmkvist

Medlem
    14 mars, 2008 vid 13:17

Jepp!! den gamla raketen ser ju livsfarlig ut.. tror att det är mitt allra bästa köp. Med den kan man ju aldrig förlora 08-speedcup..
    hehe tror nu att gubbsen kommer träna stenhårt, prestige säger jag bara:smile:

• culing

Medlem
    14 mars, 2008 vid 16:28

Tjena Boys!
    Ska bli bra kul med lite 08-cup!
    Vad tror ni om att köra Dalarö som ett av ställena på SV?
    Mycket vind, ganska platt, har själv seglat över 35 knop(2 sec) här för några år sedan.
    I år blir jag också svårslagen, nya brädor och nytt segelmärke och SJUKT MOTIVERAD!

• getwet

Medlem
    14 mars, 2008 vid 16:30

@culing 451860 wrote:

Tjena Boys!
    Ska bli bra kul med lite 08-cup!
    Vad tror ni om att köra Dalarö som ett av ställena på SV?
    Mycket vind, ganska platt, har själv seglat över 35 knop(2 sec) här för några år sedan.
    I år blir jag också svårslagen, nya brädor och nytt segelmärke och SJUKT MOTIVERAD!

Precis som om du skulle vara ensam om det, hela speed Sverige tycks vara laddat likt Forsmark

• p-malmkvist

Medlem
    14 mars, 2008 vid 16:34

Jäklar va kul!! kommer bli åka av:grin: .. Trodde gubbsen drack bärs och slöade på vintern men har tydligen helt fel:wink:

• tbsurf

Medlem
    14 mars, 2008 vid 16:35

@getwet 451861 wrote:

Precis som om du skulle vara ensam om det, hela speed Sverige tycks vara laddat likt Forsmark

u bet.. :tongue:

• tobhed

Medlem
    20 mars, 2008 vid 10:42

fy fan, mer snö och kallt ska det bli. Riktigt uttråkad nu…

• budda

Medlem
    20 mars, 2008 vid 11:57

lungn nu.. det gör inget jag har ju inte fått varken brädor eller master till segel..så nästa vecka när dessa kommer så kommer solen och kulingen!

• jester

Medlem
    20 mars, 2008 vid 13:27

Budda: jag tar hem min uppblåsbara madrass i heglen då… 😀 (om jag inte glömmer…)

• klang

Medlem
    20 mars, 2008 vid 13:31

@tobhed 452917 wrote:

fy fan, mer snö och kallt ska det bli. Riktigt uttråkad nu…

Så va då… du har ju inget att köra på väl? blä blä

• tobhed

Medlem
    20 mars, 2008 vid 14:11
    Klang;452964 wrote:
    Så va då… du har ju inget att köra på väl? blä blä

Nää, det har du ju rätt i…

• klang

Medlem
    20 mars, 2008 vid 15:43

@tobhed 452973 wrote:

Nää, det har du ju rätt i…

Tänk på oss stackare som har nya prylar som måste ut och rastas… oss är det verkligen synd om…

• andersbq

Medlem
    20 mars, 2008 vid 18:51

@Klang 452986 wrote:

Tänk på oss stackare som har nya prylar som måste ut och rastas… oss är det verkligen synd om…

Jäkla gnällspik, ta nu ditt pick & pack och masa dig hit imorgon. Jag kan låna ut ett par Cold Water mitts, om det kniper. No guts osv!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Va fan, det ska bli kallt nu

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.