Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Va fan, det ska bli kallt nu

• Va fan, det ska bli kallt nu

Publicerad av getwet på 14 mars, 2008 vid 06:36

oerhört irriterande, det står – framför siffrorna redan til helgen. Någon som har en låda julglögg kvar? Eller måste jag åka till Speedjanne för att värma upp mig med ädlare drycker?

tobhed svarade 16 år, 8 månader sedan 10 Medlemmar · 20 Svar
  • 20 Svar
  • jester

Medlem
    14 mars, 2008 vid 07:06

Jag har ju fått mina segel… Därav kylan. Sorry gubbs!

• p-malmkvist

Medlem
    14 mars, 2008 vid 09:10

Blir nog dåligt med fartåka innan 08-speedcup, men tror ändå att getwet, Per Cullin etc får åka om andraplatsen.:wink: Känner mig väldigt motiverad och är i sjukt bra form. 😀

• Knatte

Gäst
    14 mars, 2008 vid 11:59

@P Malmkvist 451775 wrote:

Blir nog dåligt med fartåka innan 08-speedcup, men tror ändå att getwet, Per Cullin etc får åka om andraplatsen.:wink: Känner mig väldigt motiverad och är i sjukt bra form. 😀

Du kan väl inte misslyckas med den grymma motivationen och gamla raketen:cool2:

• p-malmkvist

Medlem
    14 mars, 2008 vid 13:17

Jepp!! den gamla raketen ser ju livsfarlig ut.. tror att det är mitt allra bästa köp. Med den kan man ju aldrig förlora 08-speedcup..
    hehe tror nu att gubbsen kommer träna stenhårt, prestige säger jag bara:smile:

• culing

Medlem
    14 mars, 2008 vid 16:28

Tjena Boys!
    Ska bli bra kul med lite 08-cup!
    Vad tror ni om att köra Dalarö som ett av ställena på SV?
    Mycket vind, ganska platt, har själv seglat över 35 knop(2 sec) här för några år sedan.
    I år blir jag också svårslagen, nya brädor och nytt segelmärke och SJUKT MOTIVERAD!

• getwet

Medlem
    14 mars, 2008 vid 16:30

@culing 451860 wrote:

Tjena Boys!
    Ska bli bra kul med lite 08-cup!
    Vad tror ni om att köra Dalarö som ett av ställena på SV?
    Mycket vind, ganska platt, har själv seglat över 35 knop(2 sec) här för några år sedan.
    I år blir jag också svårslagen, nya brädor och nytt segelmärke och SJUKT MOTIVERAD!

Precis som om du skulle vara ensam om det, hela speed Sverige tycks vara laddat likt Forsmark

• p-malmkvist

Medlem
    14 mars, 2008 vid 16:34

Jäklar va kul!! kommer bli åka av:grin: .. Trodde gubbsen drack bärs och slöade på vintern men har tydligen helt fel:wink:

• tbsurf

Medlem
    14 mars, 2008 vid 16:35

@getwet 451861 wrote:

Precis som om du skulle vara ensam om det, hela speed Sverige tycks vara laddat likt Forsmark

u bet.. :tongue:

• tobhed

Medlem
    20 mars, 2008 vid 10:42

fy fan, mer snö och kallt ska det bli. Riktigt uttråkad nu…

• budda

Medlem
    20 mars, 2008 vid 11:57

lungn nu.. det gör inget jag har ju inte fått varken brädor eller master till segel..så nästa vecka när dessa kommer så kommer solen och kulingen!

• jester

Medlem
    20 mars, 2008 vid 13:27

Budda: jag tar hem min uppblåsbara madrass i heglen då… 😀 (om jag inte glömmer…)

• klang

Medlem
    20 mars, 2008 vid 13:31

@tobhed 452917 wrote:

fy fan, mer snö och kallt ska det bli. Riktigt uttråkad nu…

Så va då… du har ju inget att köra på väl? blä blä

• tobhed

Medlem
    20 mars, 2008 vid 14:11
    Klang;452964 wrote:
    Så va då… du har ju inget att köra på väl? blä blä

Nää, det har du ju rätt i…

• klang

Medlem
    20 mars, 2008 vid 15:43

@tobhed 452973 wrote:

Nää, det har du ju rätt i…

Tänk på oss stackare som har nya prylar som måste ut och rastas… oss är det verkligen synd om…

• andersbq

Medlem
    20 mars, 2008 vid 18:51

@Klang 452986 wrote:

Tänk på oss stackare som har nya prylar som måste ut och rastas… oss är det verkligen synd om…

Jäkla gnällspik, ta nu ditt pick & pack och masa dig hit imorgon. Jag kan låna ut ett par Cold Water mitts, om det kniper. No guts osv!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Va fan, det ska bli kallt nu

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.