Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Va fan, det ska bli kallt nu
-
Va fan, det ska bli kallt nu
Publicerad av getwet på 14 mars, 2008 vid 06:36oerhört irriterande, det står – framför siffrorna redan til helgen. Någon som har en låda julglögg kvar? Eller måste jag åka till Speedjanne för att värma upp mig med ädlare drycker?
tobhed svarade 16 år, 8 månader sedan 10 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Blir nog dåligt med fartåka innan 08-speedcup, men tror ändå att getwet, Per Cullin etc får åka om andraplatsen.:wink: Känner mig väldigt motiverad och är i sjukt bra form. 😀
-
Knatte
Gäst14 mars, 2008 vid 11:59@P Malmkvist 451775 wrote:
Blir nog dåligt med fartåka innan 08-speedcup, men tror ändå att getwet, Per Cullin etc får åka om andraplatsen.:wink: Känner mig väldigt motiverad och är i sjukt bra form. 😀
Du kan väl inte misslyckas med den grymma motivationen och gamla raketen:cool2:
-
Jepp!! den gamla raketen ser ju livsfarlig ut.. tror att det är mitt allra bästa köp. Med den kan man ju aldrig förlora 08-speedcup..
hehe tror nu att gubbsen kommer träna stenhårt, prestige säger jag bara:smile: -
Tjena Boys!
Ska bli bra kul med lite 08-cup!
Vad tror ni om att köra Dalarö som ett av ställena på SV?
Mycket vind, ganska platt, har själv seglat över 35 knop(2 sec) här för några år sedan.
I år blir jag också svårslagen, nya brädor och nytt segelmärke och SJUKT MOTIVERAD! -
@culing 451860 wrote:
Tjena Boys!
Ska bli bra kul med lite 08-cup!
Vad tror ni om att köra Dalarö som ett av ställena på SV?
Mycket vind, ganska platt, har själv seglat över 35 knop(2 sec) här för några år sedan.
I år blir jag också svårslagen, nya brädor och nytt segelmärke och SJUKT MOTIVERAD!Precis som om du skulle vara ensam om det, hela speed Sverige tycks vara laddat likt Forsmark
-
Jäklar va kul!! kommer bli åka av:grin: .. Trodde gubbsen drack bärs och slöade på vintern men har tydligen helt fel:wink:
-
lungn nu.. det gör inget jag har ju inte fått varken brädor eller master till segel..så nästa vecka när dessa kommer så kommer solen och kulingen!
-
Budda: jag tar hem min uppblåsbara madrass i heglen då… 😀 (om jag inte glömmer…)
-
Klang;452964 wrote:Så va då… du har ju inget att köra på väl? blä blä
Nää, det har du ju rätt i…
Logga in för att svara.