Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Va fan, det ska bli kallt nu

• klang

Medlem
    20 mars, 2008 vid 20:53

@andersbq 453029 wrote:

Jäkla gnällspik, ta nu ditt pick & pack och masa dig hit imorgon. Jag kan låna ut ett par Cold Water mitts, om det kniper. No guts osv!

Hahaha… där fick man så att man teg…

• jester

Medlem
    20 mars, 2008 vid 21:00

TV4 vädret mummlar om 1-2 dm snö och nån minusgrad… Jag fegar ur… 😀

• tim-eriksson

Medlem
    20 mars, 2008 vid 21:35

Var ute i sommarstugan inatt, vaknade upp med 2 dm nysnö och öppet hav. Blåste litegrann. Såg sjukt fint ut!
    Konstigt att se allt täckt med snö och ändå öppet hav..

Nu får det allt vara kallt i en vecka till, för jag har tenta plugg att göra…

• andersbq

Medlem
    21 mars, 2008 vid 07:10

Skit i helvete, har lånat ett Stealth -07 som jag skulle ut och rasta idag, men det är bara riktigt äckligt blötsnö som vräker ner…

• tobhed

Medlem
    21 mars, 2008 vid 19:23

Lika bra att du lämnar tillbala segel och brädor så att det kan bli varmt och fint igen..

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Va fan, det ska bli kallt nu

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.