Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Vacum beach idag?? Någon??

• Vacum beach idag?? Någon??

Publicerad av tbsurf på 12 augusti, 2006 vid 18:33

Måste ha vart grymt bra i Nyköping vacum beach idag, eller
    Kunde ju som sagt inte komma idag men jag kan meddela att det gick vitt i säl bassängen på kolmården
    och fyren sa mellan 13 o 14 hela dagen så det måtte ju varit kanon, eller ???

Ser ingen session på gp3s ännu
    Kom igen o berätta nu
    Jag e så nyfiken ju :tongue:

gammel-ippa svarade 18 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • gammel-ippa

Medlem
    12 augusti, 2006 vid 19:45

:cool2: AJ Ajaj…..oj oj oj . En kanondag i Wacum Beach.
    Klubben hade en visning inne vid stranden på förmiddagen. Senare körde jag fullspettad med 5.8 och Flow. Jag har ju ingen Garmin Geko, ännu, men det gick fort vid revet. Lite för mycket vågor kanske för att gå riktigt fort . men flyga det fick jag. Söndag morgon drar jag ut TIDIGT om det inte regnar och åskar.

ps/ Jag har också vart vid kolmården och haft ångest så jag vet hur det känns 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Vacum beach idag?? Någon??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.