Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vad är det för bindningar som gäller nu?

• sourra

Medlem
    4 mars, 2009 vid 21:44

Union är väl mjuk och passar ett brett spann av storlekar?

• skotten

Medlem
    4 mars, 2009 vid 22:33

FUCKING SWEET JENS!!! see ya down in habo soon!! what are you drinking : )

• hengo

Medlem
    4 mars, 2009 vid 22:38

@Milkman 533498 wrote:

Tack för alla svar. Jag vill helst köra med LF, är ju enda wake-märket som är riktigt aktiva på kitesidan. Å de måste ju sponsras. Så tydligen vill jag ha en reglerbar och ganska mjuk binding? Vilken är det? Synergy?

Skotten.. Tack för den passningen! 🙂 Jag kitar förståss inte så mycket som jag vill, men jag har börjat träna på okrokat så mycket jag kan (fast jag är en riktig kook än iofs). En av grejjorna med att sälja grejjer och ha fet surfbuss är ju att jag får köra the latest and greatest. Klart jag ska köra lite själv också.

Hengo: Bra rundown, det låter som jag antagit rätt. Förutom att mer rocker ger bättre pop. Enligt min teori så borde det bara stämma för riktigt hårda brädor, för då behövs ju rockern för att kunna vända upp brädan fort?
    Eller är jag ute och cyklar? (Nu fokuserar jag altså bara på pop)

Dadil: Du får väll testa sen 🙂

En bräda ska va hård!!

förutom i tipparna, kan de va lite flex ibland, men de e ju en smaksak

ang. synergy verkar shyst, den är lättare en escaladen. Promenerat runt rätt mycket i dom och repat golvet, men icke provat än..

• trumpeten

Medlem
    5 mars, 2009 vid 13:21

Jag korde en riktigt styv bräda förut och gillade det. Sen bytte jag till Cabrinha Custom 09 som är apmjuk i jämförelse. Den gillar jag ännu mer. Men det gäller att vänja sig till den. Jag var orolig att den skulle vara kass eftersom den var så mjuk men de e helt lugnt. Skepp ohoj

• dadil

Medlem
    5 mars, 2009 vid 14:31

mjuk är precis som hård, fast mjukare.

btw, go for synergy med snörning, de är lättare att justera än unions…

• jonaish

Medlem
    5 mars, 2009 vid 15:21

@skotten 533519 wrote:

FUCKING SWEET JENS!!! see ya down in habo soon!! what are you drinking : )

Daaaaam skotten dååå.. He drink Milk, what do you think Milkeman stand for?

• skotten

Medlem
    5 mars, 2009 vid 20:33

hes banging all of our women?`

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

16 av 22 svar mars 2009
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA