Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vad är det för vitt här ute i kanten?
-
Vad är det för vitt här ute i kanten?
Publicerad av diil på 14 september, 2006 vid 15:46Nån som förstår vad de vita figurerna som syns på vissa bakgrunder (de vanliga blå) här på konfen är för något? De finns tex i väderlänkrutan och här till vänster. Jag bifogar en lång bild så ni kan se flera av dem. Vad är? /D
the_novice svarade 18 år, 6 månader sedan 9 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
grimm reaper, en munk eller nån snubbe i badrock… :crazy:
-
Av filnamnet att dömma är det en orkidé
-
Hibiscus tror jag blomman i fråga heter. det är THE blomman i surfrelaterade grafiksammanhang. aight?
(egentligen tror jag bara att du ville ha en ursäkt att lägga in de oootroooligt läckra bilden på allas vår favoritsnygging david hasseloff) -
Oregistrerad
Gäst15 september, 2006 vid 05:41@Bjornen]Det har slutat blåsa eller ? )[/QUOTE wrote:
Såna här trådar brukar ju inte dyka upp förrän isen har lagt sig. Nu vill vi ha vind NU!!! (istället för att surfa på datorn)
-
You got me there, Alex… Hoffen… Vilken megastjärna, har verkligen gjort allt rätt i karriären. Tvålboxen är helt sanslös.. Är det fotomontage, bus-klibba eller verklig produkt?
Apropå den vita orkidén/hibiscusen: Tyckte den var misstänkt lik windsurf.se :s vita blomma, och misstänkte nåt fuffens. Kunde inte riktigt komma på vilken typ av fuffens det kunde handla om dock, Steffo och Windsurf.se är ju ”konkurrenter” eller hur? Som om sossarna skulle länka till moderat.se på sin förstasida… /D
-
Diil wrote:Apropå den vita orkidén/hibiscusen: Tyckte den var misstänkt lik windsurf.se :s vita blomma, och misstänkte nåt fuffens. Kunde inte riktigt komma på vilken typ av fuffens det kunde handla om dock, Steffo och Windsurf.se är ju ”konkurrenter” eller hur? Som om sossarna skulle länka till moderat.se på sin förstasida… /D
Hibiscusen är ju symbolen för Hawaii, delstats blomma typ…
Logga in för att svara.