-
Vad är detta?
Ändrar man spelregler under spelets gång eller?
Trodde i min enfald att det skulle köras enligt de regler som finns när det gäller poängberäkning. Har man börjat köra enligt ett visst poängberäkningssytem så ska man väl för fasen fortsätta med det?Detta har jag saxat från förbundets sida:
”Har du missat några race i år?? Misströsta inte…Även om du har missat några race i Karstad eller Tylösand, så behöver säsongen inte vara körd ändå. Vi körde 8 race i Karstad och 11 race i Tylösand. Totalt 19 race och dett finns många race kvar att tävla om i Båstad och Göteborg. Nu har vi passerat 15 race, men du har fortfarande möjlighet att räkna bort vart 4:e race ovasett hur många race det blir i fortsättningen. Ingen begränsing av max fyra borträknade race under en säsong, alltså.”
Dessutom står det att Båstad endast har SM-status. I alla fall om man tittar under information på tävlingar på förbundets sida. Vad är det som gäller egentligen???
NÅGON ansvarig som kan svara på dessa frågor?
Tycker detta sätt att ändra spelreglerna luktar rutten tång lång väg.
Detta trots att det gagnar mig, men det är inte rätt att ändra tycker jag iaf..Mvh Mattias SWE 73 fd SWE 496
Logga in för att svara.