Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vad är problemet för EH ?

• mrmille

Medlem
    14 juni, 2005 vid 10:54

tze german rasta-hockey

• surfmc

Medlem
    14 juni, 2005 vid 11:24

fan grymt namn på en frisyr, det ska jag säga till frissan

Den hade passat i en sida på nätet som en kille jag pluggade med hitta, mullet galore eller nåt sånt, ska kolla efter den länken. Det var på fina hockeyfrillor.

Hittade den:

Mullet Galore !!

• pjoter

Medlem
    14 juni, 2005 vid 11:35

fan vilken go familj!!

• pjoter

Medlem
    14 juni, 2005 vid 11:37

sen har vi ju allas vår superhjälte *string-emil* http://www.string-emil.de

• sidpiraya

Medlem
    14 juni, 2005 vid 11:46

LOL

• surfmc

Medlem
    14 juni, 2005 vid 11:49

String Emil är ju grym, kanske ska köpa en sån t-shirt !

• bates

Medlem
    14 juni, 2005 vid 12:06

Det lustiga e att man var tvungen att ha ngt lösenord och medlemskap på sajten för att komma åt bilden pjoter la upp..”konfunderad” confused.gif

• surfmc

Medlem
    14 juni, 2005 vid 12:48

Nej det räcker att du trycker på nionde länken uppifrån till vänster, SPORTWAGEN

• mrmille

Medlem
    14 juni, 2005 vid 12:54

killen som hittar!
    reeeespect

wink.gif

• surfmc

Medlem
    14 juni, 2005 vid 13:23

Det en så rolig sida att man var tvungen att kolla alla länkar, men man är tvungen att bli medlem för att se barnförbjudna bilderna tror jag. Känns inte bra att lämna epost adressen till string-emil så jag står över det. Vem vet annars står han kanske och lutar över bilen på parkeringen i Apelviken………..Buuuhäää

• rocco

Medlem
    14 juni, 2005 vid 14:18

Svar till:

Svar till:

tysken vi snackar om före han träffa mr EH

[/ QUOTE ]

Jag ska klippa mig i veckan vad heter den frisyren?

[/ QUOTE ]

Har för mig att det kallas, ”Ett rop på hjälp” wink.gif

Föresten undrar jag vad ni har hittat på med era Cabrinha kites … har ni hällt sand i ventilerna? det är ju en förklaring till det hela för själv har jag inte haft något bel med bladders.

• surfmc

Medlem
    14 juni, 2005 vid 15:18

Jag har inte haft oturen att smälla någon egen eller få en pysning men när jag gick kurs så pajade 2 av cabrinhas kite, det var ju i o f s slitna efter ett antal kursdagar med orutinerade kiters. Nästa som paja var min vän som köpte en ny kite och vid 2:a uppblåsningen smällde den, det var något fel och det gick på garantin. För ett par veckor sedan fick samma kille på nytt en trasig blåsa och vi bytte den med hjälp av en erfaren kite:are. Efter att par ggr uppblåsande så smällde det igen. Kan hända att killen har fått in sand eller annan skit, men den var genomspolad innan byte av blåsa så……….Men jag har hittils klarat mig, du också förstår jag

• rambo_johnson

Medlem
    14 juni, 2005 vid 15:24

fan nån som ska ha sig en omtalad EH då? har ett par här, jevliga fina är dom

• luuddee

Medlem
    14 juni, 2005 vid 15:53

kan du komma hit så man får testa tolvan..

• rambo_johnson

Medlem
    14 juni, 2005 vid 15:58

vi ska köra LA nuu

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vad är problemet för EH ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.