Senaste nytt Forums Vad bjöd tomten på i år då?

• naish

Medlem
    25 december, 2003 vid 11:23

Jag fick 3 nya filmer cool.gif den första heter 3.4.U skit gryymmmmmm film, den andra heter backwash också jäkligt bra och den sista the moreno twins handlar om två tvillingar(tjejer) som e sjukt gryyyymmmma! grin.gif och 5000 kr som ska gå till ny våtdräkt och ett nytt segel laugh.gif//Philip

• johan_m

Medlem
    25 december, 2003 vid 17:05

Fick lite pengar som skall gå till en ny mast.
    Annars var det väl inge surf-relaterade prylar som kom. tongue.gif

//johan

• imported_borje

Medlem
    25 december, 2003 vid 17:13

En Rashguard 4000 som kommer värma fint de varmaste dagarna i sommar smile.gif

• niklas_s

Medlem
    25 december, 2003 vid 17:41

en hawaii skorta, en värdelös surffilm, å 2000 spänn i bidrag till sommarens kommande surfresa, yesssss

• herodude

Medlem
    25 december, 2003 vid 23:26

he he ass grymma shitt mest glad för pengarna som går till en ny bräda i vår… men sen fick ja plug and play den nya filmen ni vet.. den e rätt fet.. sen fick jag en ful shitt som ändå är hur grymm som hellst, en radiostyrd windsurfare som går as snabbt..

• anonym-anvandare

Medlem
    26 december, 2003 vid 08:54

Jag fick en North-”neopren t-skirt” av tomten och en tusing att lägga till segelköp. =)

• anonym-anvandare

Medlem
    26 december, 2003 vid 17:19

Jag fick en surf bräda! magic-mullet-model.gif

• danneman

Medlem
    26 december, 2003 vid 19:54

Ett prsentkort på en sittsele.. laugh.gif

• styret

Medlem
    26 december, 2003 vid 20:33

sprit

• stickan

Medlem
    27 december, 2003 vid 22:11

Efter att ha skrapat ihop lite julklappspengar blev det en sån här:

• herodude

Medlem
    27 december, 2003 vid 22:40

va e de?? typ gps lr nåt?

• anonym-anvandare

Medlem
    27 december, 2003 vid 23:21

Min allra första egna mast till mina alldeles nya (nästan i alla fall) fina segel. Hurra, surftomten var snäll i år. Nu saknas bara bräda och bom! Men jag fyller ju år i mars så man kan ju hoppas.

Ullis

• stickan

Medlem
    28 december, 2003 vid 11:41

Precis! En GPS, så nu är det bara att logga surfturerna och i vinter ska det bli extra spänande att logga issurfingen!

Mvh Stefan

• jpeter

Medlem
    28 december, 2003 vid 14:01

Fick Plug and play och windsurfingbok från sent 70-tal. Man ser tydligt att vindsurfingen har utvecklats en del.

• anonym-anvandare

Medlem
    28 december, 2003 vid 22:09

stekpanna, borrmaskin, borrar, globalkniv å whiskybok. Surfprylar köper jag hellre själv!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vad bjöd tomten på i år då?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.