Senaste nytt › Forums › Vad bjöd tomten på i år då?
-
Vad bjöd tomten på i år då?
Publicerad av anders_hoffman på 25 december, 2003 vid 10:57Ja, fick ni några sjysta surfklappar? Själv fick jag en sjyst 1-års prenumeration på Boards, hade hoppats på en fena och ”free your mind” oxå, men jag är nöjd endå..
Men vad fick ni andra?
anonym-anvandare svarade 21 år, 4 månader sedan 11 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Jag fick 3 nya filmer
den första heter 3.4.U skit gryymmmmmm film, den andra heter backwash också jäkligt bra och den sista the moreno twins handlar om två tvillingar(tjejer) som e sjukt gryyyymmmma!
och 5000 kr som ska gå till ny våtdräkt och ett nytt segel
//Philip
-
Fick lite pengar som skall gå till en ny mast.
Annars var det väl inge surf-relaterade prylar som kom.//johan
-
En Rashguard 4000 som kommer värma fint de varmaste dagarna i sommar
-
en hawaii skorta, en värdelös surffilm, å 2000 spänn i bidrag till sommarens kommande surfresa, yesssss
-
he he ass grymma shitt mest glad för pengarna som går till en ny bräda i vår… men sen fick ja plug and play den nya filmen ni vet.. den e rätt fet.. sen fick jag en ful shitt som ändå är hur grymm som hellst, en radiostyrd windsurfare som går as snabbt..
-
Jag fick en North-”neopren t-skirt” av tomten och en tusing att lägga till segelköp. =)
-
Efter att ha skrapat ihop lite julklappspengar blev det en sån här:
-
Min allra första egna mast till mina alldeles nya (nästan i alla fall) fina segel. Hurra, surftomten var snäll i år. Nu saknas bara bräda och bom! Men jag fyller ju år i mars så man kan ju hoppas.
Ullis
-
Precis! En GPS, så nu är det bara att logga surfturerna och i vinter ska det bli extra spänande att logga issurfingen!
Mvh Stefan
-
Fick Plug and play och windsurfingbok från sent 70-tal. Man ser tydligt att vindsurfingen har utvecklats en del.
-
stekpanna, borrmaskin, borrar, globalkniv å whiskybok. Surfprylar köper jag hellre själv!
Logga in för att svara.