Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vad blir det för surf-pryl i julklapp?
-
Vad blir det för surf-pryl i julklapp?
Publicerad av baez på 11 december, 2005 vid 18:46Nu börjar julen nalkas och det är hög tid att önska sig en bra present.
Själv ska jag önska mig en ny mast (430).
Blir antagligen en julklapp från mig själv i årsurferboy_criss svarade 18 år, 11 månader sedan 14 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
pengar att ersätta trashade grejer från spolningarna nere i afrikat med.
-
Jag önskar mig en ny linje vågsegel, t ex en 5.8-5.0-4.4 NP Combat 05:or inköpta lite billigare från Tyskland… Tyvärr tror jag inte jag kommer vara så snäll mot mig själv till jul så jag får nog vänta och hoppas att jag är mer givmild mot mig själv i slutet på februari då jag fyller år
-
vattentät mp3 lär ju slå stenhårt i jul. tråkit fett å shaka mc hammer å rida skärgårdsbåts-vågor samtidit
-
Det där med vattentät mp3 tror jag är lite överskattat. Allt blir så komplicerat och ljudet måste rent av suga.
-
Jag önskar mig en bräda runt 90 liter och nåt segel som är lite mindre än 4.5.
-
Du behöver inte åka till Tyskland, Frippe! 😉
Finns kvar: http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=6021&sort=1&cat=all&page=1
-
En Streamlinerbag så jag inte behöver spänna sönder mina nya MauiSails (som kommer i mars) på taket:P
En Gath-hjälm o en equipment-bag skulle sitta fint också.. o kanske ett saftigt bidrag till seglena 😛 -
Den perfekta julklappen måste ju vara ett exemplar av den nya DVDn Wet & Salty (http://www.wetandsalty.com) som anländer SWE imorgon.
Det är som sagt över 200 min ACTION på dubbel DVD, kommer att säljas för 300 spänn.
Jag kommer att få några exemplar så e de ngn som vill köpa så maila. andyswe66@spray.se
Mvh Andreas -
Ooooh Den måste jag köpa, ser onekligen vass ut på trailern.
-
Det är bara ett litet porträtt bland dom fyra EFPT- grabbarna som är med. Det är typ bara 30 sek…lite surt, hade blivit fel på det materialet jag gav till honom, vet inte vad som hände. Snart ska vi till SA, de blir fetkul “Styret”. Mvh Andy
-
jag tror Tomten kommer med ett nytt RS 6.7 och en speedbräda…hoppas iaf! En ny trimmad GPS som visar mer än fasters skulle inte vara dumt heller.
GETWET
-
Knatte
Gäst18 december, 2005 vid 17:40Kanske inte en klockren surfpryl
Men kommer att användas ihop med surf…
Ett Canon EOS 350D kit, är beställt nu
Logga in för att svara.