Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad blir det för surf-pryl i julklapp?

• Vad blir det för surf-pryl i julklapp?

Publicerad av baez på 11 december, 2005 vid 18:46

Nu börjar julen nalkas och det är hög tid att önska sig en bra present.
    Själv ska jag önska mig en ny mast (430).
    Blir antagligen en julklapp från mig själv i år smirk.gif

surferboy_criss svarade 18 år, 11 månader sedan 14 Medlemmar · 20 Svar
  • 20 Svar
  • styret

Medlem
    11 december, 2005 vid 19:28

pengar att ersätta trashade grejer från spolningarna nere i afrikat med.

• _frippe_

Medlem
    11 december, 2005 vid 19:39

Jag önskar mig en ny linje vågsegel, t ex en 5.8-5.0-4.4 NP Combat 05:or inköpta lite billigare från Tyskland… Tyvärr tror jag inte jag kommer vara så snäll mot mig själv till jul så jag får nog vänta och hoppas att jag är mer givmild mot mig själv i slutet på februari då jag fyller år smile.gif

• niklas_s

Medlem
    11 december, 2005 vid 21:44

vattentät mp3 lär ju slå stenhårt i jul. tråkit fett å shaka mc hammer å rida skärgårdsbåts-vågor samtidit

• baez

Medlem
    11 december, 2005 vid 22:15

Det där med vattentät mp3 tror jag är lite överskattat. Allt blir så komplicerat och ljudet måste rent av suga.

• rasmus_w

Medlem
    11 december, 2005 vid 22:22

Jag önskar mig en bräda runt 90 liter och nåt segel som är lite mindre än 4.5.

• surferic

Medlem
    11 december, 2005 vid 22:34

Du behöver inte åka till Tyskland, Frippe! 😉

Finns kvar: http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=6021&sort=1&cat=all&page=1

• anders_hoffman

Medlem
    12 december, 2005 vid 13:36

En Streamlinerbag så jag inte behöver spänna sönder mina nya MauiSails smirk.gif(som kommer i mars) på taket:P
    En Gath-hjälm o en equipment-bag skulle sitta fint också.. o kanske ett saftigt bidrag till seglena 😛

• baez

Medlem
    12 december, 2005 vid 13:54

Ojoj du har varit snäll i år laugh.gif

• s66

Medlem
    12 december, 2005 vid 16:05

Den perfekta julklappen måste ju vara ett exemplar av den nya DVDn Wet & Salty (http://www.wetandsalty.com) som anländer SWE imorgon.
    Det är som sagt över 200 min ACTION på dubbel DVD, kommer att säljas för 300 spänn.
    Jag kommer att få några exemplar så e de ngn som vill köpa så maila. andyswe66@spray.se
    Mvh Andreas

• baez

Medlem
    12 december, 2005 vid 16:26

Ooooh Den måste jag köpa, ser onekligen vass ut på trailern.

• styret

Medlem
    12 december, 2005 vid 21:51

hur stor blev din del i rullen nu andreas?

• s66

Medlem
    13 december, 2005 vid 10:56

Det är bara ett litet porträtt bland dom fyra EFPT- grabbarna som är med. Det är typ bara 30 sek…lite surt, hade blivit fel på det materialet jag gav till honom, vet inte vad som hände. Snart ska vi till SA, de blir fetkul “Styret”. Mvh Andy

• anonym-anvandare

Medlem
    13 december, 2005 vid 13:59

jag tror Tomten kommer med ett nytt RS 6.7 och en speedbräda…hoppas iaf! En ny trimmad GPS som visar mer än fasters skulle inte vara dumt heller.

GETWET

• Knatte

Gäst
    18 december, 2005 vid 17:40

Kanske inte en klockren surfpryl smile.gif
    Men kommer att användas ihop med surf…
    Ett Canon EOS 350D kit, är beställt nu grin.gif

• johan_m

Medlem
    18 december, 2005 vid 18:36

En “ny” beggad frewave bräda anländer på jullovet laugh.gif

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad blir det för surf-pryl i julklapp?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.