Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vad e det för skillnad på en ”Directional” brä… *DELETED*
-
Vad e det för skillnad på en ”Directional” brä… *DELETED*
Publicerad av wwwsoutheastse på 20 januari, 2004 vid 06:50Inlägg raderat av wwwSOUTHEASTse
chili_con_arne svarade 21 år, 3 månader sedan 12 Medlemmar · 26 Svar -
26 Svar
-
om nu fanatic Directional är en bräda.. det vill säga..
-
Directional betyder att den är gjord för att köras på ett håll, Bidirectonal att den är gjord för att köras på båda hållen, alltså nästan alla snowboards (för utom Alpinbrädor) är bidirectional idag men för hade man bara directionals. Direction=Riktning.
-
när det står slingshot fuel kite och fanatic diactional e det en vattenbräda då eller snö bräda?
-
Gissa två gånger! Eller du har sett några kitepaket med snowboard?
-
Om man har en boardshop trodde jag man kunde allt om vad man sålde.
-
men hallå, det är ju kanske intae han som har slängt ihop det paketet! alla har väl rätt och fråga.. kom inte å påstå att ni visste vad det va han frågar efter första gången ni kollade på kite! ellerhur!
-
Uppfattade det som en spydig kommentar Johan! Där av svaret. Men var det seriöst så ber jag så hemskt mycket om ursäkt
Då omformulerar vi svaret till Vattenbräda.
-
Svar till:
Om man har en boardshop trodde jag man kunde allt om vad man sålde.
[/ QUOTE ]
Om man har en bil betyder det att man kan allt om bilar då? -
Svar till:
Va fan… ”Kite Packet”???
[/ QUOTE ]
kite komplett med bom och linor..
-
Ja varför köpa billiga grejer från utlandet när våra svenska
återförsäljare är så duktiga och kunniga?! -
Om det är SS prylar du är intresserad av så prova http://www.slingshot.se där finns mycket info (och allt på svenska ; ) om det är kite i allmänhet så leta upp nån bra instruktionsvideo/DVD (huber har säkert nått hemma?)
//Pan
-
Som tidigare sagt, den ena kör man åt ett håll och svänger runt med brädan vid all gippar (ser ut som surfbrädor) osv. medan man med en bi-directional (ser ut som wakeboards) kan hoppa och köra åt båda håll, ing problem om man gör landningen ”bakåt”…
Logga in för att svara.