Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vad fan är det med den djävla inloggningen på steffo?

• Vad fan är det med den djävla inloggningen på steffo?

Publicerad av snygging på 6 oktober, 2006 vid 06:54

Är det bara jag som har problem med att jag blir utkastad från min inloggning hela tiden??? Man blir ju syyyr som satan!

skejtar_henke svarade 18 år, 6 månader sedan 7 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • gh0st

Medlem
    6 oktober, 2006 vid 07:07

Jag hade samma problem innan och fick svaret att det kan bli så om man använder http://www.steffo.se istället för http://www.surfzone.se. Vet inte om detta hjälper dig.

Senaste nytt

• edorf

Medlem
    6 oktober, 2006 vid 07:08

Gh0st ;D, blir det Habo idag trots det usla regnet som just nu faller ??

• mjersen

Medlem
    6 oktober, 2006 vid 07:54

jag avvaktar lite o ser om det slutar regna, e ju inte så jävla lockande att dra ut nu..

• carroe

Medlem
    6 oktober, 2006 vid 08:25

är det för mycket syd idag för att det ska vara bra i habo..?

• mjersen

Medlem
    6 oktober, 2006 vid 08:37
    carroe wrote:
    är det för mycket syd idag för att det ska vara bra i habo..?
    ska ju vrida sig under dagen så vi får väll hoppas på det bästa.. jag, tony o johan drar dit snart i alla fall!
  • carroe

Medlem
    6 oktober, 2006 vid 08:49

okej.. ska fundera över om det blir lundåkra eller habo!

ska ju vrida sig under dagen så vi får väll hoppas på det bästa.. jag, tony o johan drar dit snart i alla fall!

• gh0st

Medlem
    6 oktober, 2006 vid 09:13

ja, jag tror det blir Habo, länge sen sist. hoppas på att regnet avtar lite dock.

• carroe

Medlem
    6 oktober, 2006 vid 09:22

hm.. regnar inte i helsingborg! kanske bättre i lundåkra om ni har en massa regn där nere, är ju bättre när det är sydligt också! nicke, du kan väl skicka ett mess när du är på väg någonstans?

• marcel_101

Medlem
    6 oktober, 2006 vid 09:24
    carroe wrote:
    hm.. regnar inte i helsingborg! kanske bättre i lundåkra om ni har en massa regn där nere, är ju bättre när det är sydligt också! nicke, du kan väl skicka ett mess när du är på väg någonstans?

carroooo, ska du bort nåt till lundåkra idag, jag sitter själv här o funderar vart jag ska bli av nånstans =)

slå mig en pling jag känner mig som en ensam kitare idag hehe =)

0705-734353

• skejtar_henke

Medlem
    6 oktober, 2006 vid 09:43

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vad fan är det med den djävla inloggningen på steffo?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.