Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad fan blev det av detta året!!

• Vad fan blev det av detta året!!

Publicerad av anonym-anvandare på 6 oktober, 2000 vid 21:18

Detta är helt klart det uslaste surfåret på ja, jag har surfat i 14år nu och jag minns inte att det har blåst så lite vindar över 10m/s som iår, jag har inte kört mindre än 5.0 någon gång sedan i mars, helt sjukt är det.
    Nå ja vi har oktober och november kvar , kanske hela vintern om vi har tur, men kylan kan ju slå till när som helst!!!!!!!

anonym-anvandare svarade 24 år, 4 månader sedan 2 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    6 oktober, 2000 vid 23:07

Kör racing istället!

Jag har seglat mig sönder och samman i den vinden som varit!

• anonym-anvandare

Medlem
    6 oktober, 2000 vid 23:53

Håller med dig! Varit lite klent med vind, blivit mest racing i år.
    Klagar inte, varit otroligt roligt, men nu under hösten börjar jag
    sakna små grejerna…. Måste komma lite +10 vindar nu….

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2000 vid 08:36

Det har blåst oavbrutet hela våren o sommaren fram till 18 Augusti,jag seglar på vänern samt bohuslän,söder om Göteborg har det varit dåligt.

• wisco

Medlem
    7 oktober, 2000 vid 09:16

så där säger man efter varje svensk sommar va?

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2000 vid 12:18

När då sa du? Inte i juli i alla fall. Har tillbringat semestern i N-bohuslän hela Juli och jag har bara fått segla ca 3ggr.med 7kva. Jag håller med att dom andra inläggen att det varit den sämsta sommare på mannaminne. Sen före midsommar har jag bara vågseglat 4-5 ggr.på 5,2!! Överväger att köpa feting grejor tills nästa säsong.

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2000 vid 12:28

Håller med, året har varit fördjävligt. Jag ska köpa ett segel runt 9kvm för att få mer tid på vattnet.

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2000 vid 15:32

Jag håller med jag har seglat på Öland och där har det varit bra.
    Visst inte så mycket 4,7drag när jag var där i somras i en månad.
    Men av 27 dagar som jag var där på semmester så seglade jag 17 dagar och 7 av dom hade jag 5,3 segel.
    Så så illa tycker jag det inte har varit,

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad fan blev det av detta året!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.