Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad för freestyle bräda?

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    27 februari, 2004 vid 11:37

aha..testa o ladda ner en DiVX codec.

har oxå fått det problemet innan..

Annars om inte det funkar så ladda ner en annan spelare..kanske är uppspelingsbar i Realplayer eller Quicktime?

vet att VLC eller va den heter funkade till dem flästa filmer jag kollat på..

• basse

Medlem
    27 februari, 2004 vid 11:41

har du fått sålt EasyRider’n ännu då eller?

asgarv

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    27 februari, 2004 vid 11:45

Hehe.. wink.gif
    Den e såld..för lääääääääääänge sedan, säljer som smör dem dära Easy ridana.

• dr-masse

Medlem
    27 februari, 2004 vid 14:30

Lite tänk från min sida… (eller vad det nu är).

Om du gillade WaveScore 78 och söker en bräda med liknande känsla och “pop” fast lite modernare så finns det en bräda som i alla fall jag tycker är lite “bortglömd”, nämligen Fanatic WaveSkate 90 (2003).

Vägde jag som dig, siktade på de segelstorlekarna du gör (upp till 6.5 funkar fint) så skulle den brädan vara ett HETT alternativ.

Jag har kört båda brädorna, WaveScoren i Guincho några gånger (kul bräda, men lite lurig att kontrollera i mer vind…) samt WaveSkaten i Torö. På Waveskaten hade jag en riktigt, riktigt rolig dag och fick ut mycker rolig åkning med 6.2 och 5.4.

Överhuvudtaget tror jag att en “stor” wave-freestyle eller liten freestyle är en riktig kanonbräda för dig som komplement till din vågis. Kommer säkert rätt snabbt att bli din mest använda bräda.

En annan intressant skapelse, som jag ej provåkt man vet folk som har och gillar, är RRD Twintip 90.

Det finns ju en massa sköna kandidater i den här klassen (Starboard Trance, Goya Freewave 85 och 95, AHDs AttWave… the list goes on!), men jag tror att en mer prisvärd bräda en WaveSkate 90 kan vara svår att hitta… 🙂

Lycka till å Surfa På!

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    27 februari, 2004 vid 14:35

Tackar för det inlägget MASSE.

några fler som har något gött vägledande tips?

• vinta_kestrel

Medlem
    27 februari, 2004 vid 14:58

Rambo-boy, den enda jag testat är Fanatic’en. Hade en sån tills för nån vecka sen. Sätter gippen finfint på den och tänkte utöka den till fullplanande opå en Freesex istället. Kanske. Har inte bestämt mig än.

wink.gif

Har bara läst.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad för freestyle bräda?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.