Senaste nytt Forums Vågsurfing Vad för shortboard till Torö

• Vad för shortboard till Torö

Publicerad av carlrudling på 3 mars, 2013 vid 16:01

Tjena! Jag har en fråga om denna bräda passar mig och för att köra på Torö med

http://www.blocket.se/ostergotland/Aloha_Surfingbrada_6_fot_10_tum_44791146.htm?ca=11&w=3

Eller om jag ska köpa en bic shortboard 6,7

Jag väger 50kg och är 160cm lång jag vill också kunna köra om det inte blåser 10 sekund metet. Jag har surfat i Frankrike, Portugal,England,USA och i Varberg, känner att de vore kul att börja köra mera och var sugen på en shortboard, om ni vet någon bra shortboard som passar i min storlek, bra för Torö och är en bra nybörjar shortboard så var snäll och säg till.icon7.png

carlrudling svarade 11 år, 9 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Vad för shortboard till Torö

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.