Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing vad för sorts bräda och fenor?

• holm_martin

Medlem
    8 juli, 2009 vid 10:59
    kinetic;557753 wrote:
    Om du inte väger mer än 85kg så kan man stå på Bic:en utan problem! Jag ”testade” just en Adagio för några dagar sen (har själv haft en sådan runt -91) o blev förvånad äver hur bärig den är, betydligt bärigare än min 100 liters planka, min gissninge är att Adagion har mer volym än spec…

jag väger bara runt 60 så det borde väl inte vara några problem med den, o sen plus riggen som väger kanske 5-10kg, men brädorna är iallafall på 110-120l tror jag

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing vad för sorts bräda och fenor?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.