Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vad gäller i Varberg egentligen?

• Vad gäller i Varberg egentligen?

Publicerad av oharris på 8 augusti, 2008 vid 16:52

Helgen ser lovande ut och jag tänkte dra mig från Gbg neråt imorgon förmiddag.

Eftersom att jag inte varit i varberg i sommar och läst om allt bråk som varit där under sommaren så undrar jag: Vart kan/får man åka på dagen imorgon?

Tack för svar!!
    // fredrik

oharris svarade 16 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • haze

Medlem
    8 augusti, 2008 vid 18:00

Enklast är helt enkelt följande. Björkäng södra delen nedanför bojarna hela dagen.Resten av Varberg före kl 10 Eller efter kl 18

• ollep

Medlem
    8 augusti, 2008 vid 18:14

Tjenare!

Jag åker också ner från Götet imorgon på förmiddagen, var på kurs i Varberg för en vecka sedan och då var vi vid Björkäng;

http://spotguide.kicks-ass.net/default.asp?Area=13&Page=2&WindDir=0&Platt=0&Surf=0&Grunt=0&KiteLaunch=0&SpotID=20

Det finns skyltar som beskriver var du får köra:) För övrigt kommer det säkert att finnas folk på plats som du kan fråga. Från Varberg kör du mot tvååker, morup sedan kommer det en skylt med Björkängs camping/havsbad. Kanske ses där imorgon!

Ha det fint

• oharris

Medlem
    8 augusti, 2008 vid 19:08

Hade det på känn, ville bara få det bekräftat! Björkäng får det bli, synes imorgon!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vad gäller i Varberg egentligen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.