Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad gör ni när det inte blåser?

• styret

Medlem
    17 augusti, 2006 vid 16:11
    wiseguy wrote:
    The_Novice wrote:
    wiseguy wrote:
    Det har ju inte vart så mycket vind i sommar som ni alla vet :). vad gör i istället för nått? dricker öl?, spelar golf?

Jag förstår inte vad som är problemet :confused2:, jag hade 20 surftimmar i juni och 30 timmar i juli och orkar nog inte med så mycket mer än så…? :tongue:

Jaja men jag bor på fel sida för att få surfa mycket 😛 Måste säga att jag är lite avis på västkusten för dess förhållanden. Dessutom så hade jag bara 3 veckors semester och då har vinden vart sjukt dålig 🙂

bor på östkusten och seglar så mycket med…

• rasmus_w

Medlem
    18 augusti, 2006 vid 09:10

Jag hänger på gymmet om det inte blåser. Blåser upp mina tibialis anterior, kör djupa knäböj, cyklar en massa spinning och sånt.

• Oregistrerad

Gäst
    18 augusti, 2006 vid 21:38

röka på och ta det slackt det va man gör på fritiden!

/proud member of slackestyret

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad gör ni när det inte blåser?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.